2011. szeptember 29., csütörtök

Őszi csizmakörkép - saját képekkel

Szijasztok

Ma voltam nézelődni , főleg a lábbelik iránt érdeklődtem mert már tervezgetem milyen is legyen majd az idei , ha vásárolok egyet , ezt majd még meglátom . Elég sok képet készítettem , párat meg is mutatok , na persze jó párat :D Szóval készüljetek a sok sok képre , és akkor induljon is a képáradat .....


Ő annyira dög , imá imá imádohoooom :D 



Ő tök kényelmes volt , a látszat csal 


Dögös  


Futkosósabb napokra lapos talpú 



Felpróbáltam őt is 


Nézzétek a kis pufit :D 



Kis puffancs ugg 


Pöttyös gumicsizma 


Kis vidám 

A képek minőségéért bocsi , de telós képek , nem álltam neki a boltban vakus fényképezővel kattintgatni , sunyiban hangtalan üzemmódban készültek :D 

Ti milyen csizmit szeretnétek beszerezni ?

Puszi : Hajni  

11 megjegyzés:

kulturmosoly írta...

hú a 2. tiszta fekete nagyon tetszik :)

Thündérke írta...

az elsőőőő kettő *.* kellenek most! :D

Dia írta...

baszkii a 2. telitalpu melyikben van???

hajnoca3 írta...

Ugye , hogy szuperek ?

Dia a vicc , hogy kínai :D A Bástyában van a cipősrészlegen :D Mondom benézek és ők fogadtak , mondom na ne :D Köszi a csomagot :D

Dia írta...

a háttérből láttam hogy kinai de nem tudtam melyik. az elmúlt két hétben 4szer voltam mindegyikben. ezt hogy nem vettem észre??? uristen mennyire szerettem volna egy ilyet, az egyik kedvenc képemen a csajon ilyen van!! csak nem tom h állna meg h tudnék menni benne. mennyibe kerül?

jaj és nagyon szívesen, örülök hogy örülsz:) remélem lesz smink is vele:)

hajnoca3 írta...

Nem akarok hülyeséget mondani de 5 ezer körül van azthiszem és nagyon kényelmes , tökre meglepődtem , mert azt hittem , hogy nehéz benne menni de nem , nagyon csalós a kép . És még 35-ösben is volt ami előny a kis lábúaknak :D írtó dög egy cipő , én is képeken láttam ilyet és mindig meg akartam nézni hogy áll :D Nem tudom ebben nincs belül valami platform ? szerintem azért ilyen kényelmes .

Lesz smink a szuper cuccokkal :P

Dia írta...

biztos van. ránézésre legalábbis úgy tünik. de majd hétfőn megnézem;)

Nóra írta...

uhh,az első teljes szerelem!!! :) főleg ezzel a harisnyával *-* honnan van? :D

hajnoca3 írta...

Na ő nekem is kell :D A harisnya F&F -es :D

mich írta...

Ah *-* a második nagyon állat.... holnap bejárom a közelemben az összes kínait, nekem KELL ilyen! :D

hajnoca3 írta...

Nekem az első kell :D Remélem megvár :D