2011. szeptember 24., szombat

Lábfürdő - rózsával és tejjel

Sziasztok

Ma lábfürdőt vettem és gondoltam megmutatom nektek , milyen könnyen és kellemesen puhává varázsolhatjátok a lábikóitokat , nem is kell hozzá más , mint a tusfürdőtök , rózsaszirom és tej , valamint víz . Ezt én így szoktam , nem láttam még máshol , nyilván más is csinálta már ezt , de szerintem millióképpen lehet lábfürdőt készíteni , szóval ez az amit én szoktam . Mivel van a kertünkben sok rózsa , amik kezdenek elnyílni , leszirmozom őket , amiket elteszek magamnak őszre és télre , így ha akkor kedvem támad egy relaxáló lábfürdőhöz akkor abból teszek bele párat .





Először is az edénybe a rózsaszírmokat teszem bele , erre jön a forró víz , leforrázom őket , hogy az illóolajaikat és illatukat , jótékony dolgaikat beleeresszék a vízbe . A forró vízbe jön egy kis adag a tusfürdőmből , hogy habos legyen a víz . Ehhez engedek úgy vizet , hogy meleg legyen , de ne túl forró , hogy ne égesse a lábamat . Mikor ez kész , kb 1 - 2 dl tejet öntök bele , amitől pihe puha lesz a bőröm .





Ma csak kb 10 - 15percet hagytam benne a lábaim , és tök jó kis puha lett a bőröm . Illata finom és tök jól is néz ki ez a fürdő , szívesen teszem bele fáradt lábaimat. Télen majd jó lesz egy fáradt nap után az átfázott lábikóimat egy ilyen fürdőbe beletenni jahj . Egyébként egy külföldi blogon olyat olvastam , hogy a csajszi nem tejet tesz bele , hanem lebedulás illóolajat és egy teafiltert , a rózsaszírmok mellé . Biztosan ez is jó és lehet ki fogom próbálni .




Ti szoktatok ilyet ? 

Puszi : Hajni 

2 megjegyzés:

Renii írta...

Én teafiltert szoktam bele tenni. :D Kamillásat.. :D Más nekem nem is hiányzik mellé.

hajnoca3 írta...

Szija

Jól hangzik :D