2011. szeptember 27., kedd

Smink , ruha , körmök - Tus(é)

Sziasztok

Ez egy ilyen összetett bejegyzés lesz most részemről . Ruhás , sminkes és körmös egyben !





Az első kép vakuval , a második vaku nélkül . Mostanában mellőztem a tusvonalas sminkeket , az igazat megvallva bénáztam is régen mindig a tusvonallal , nem tudtam azt a technikát , amivel könnyebben megy , még kis ecsetes tussal is . Szóval tegnap ennek a hatására vettem meg azt a leárazott holo tust is . 





Felső : Bástya Vp
Nadrág : Skinny Jeans
Kiskabát vagy blézer : Balaton pláza olasz butik
Táska: Esprit
Cipő : Balaton pláza 

Reggel még hideg van , ez jellemző az őszi időre , nappal meg meg lehet sülni , ezért rétegesebben kell öltözni . Volt még egy pulcsi is a kiskabát alatt , de azt már nem viseltem mikor a képek készültek . 


A körmöm ilyen volt . A technika a szivacsos technika , olvastam már több blogon is , régebb óta ismerem  , de legutóbb pl Thündérkénél láttam , eszembe juttatta így elkészítettem mert kedvet kaptam hozzá , de VikiiKöröm oldalán is sok ilyen köröm van olyan szépek . Puszi az ötletért innen is :D Ha valakit érdekel a termékek neve , az szóljon megírom szívesen . 

Remélem tetszett nektek ez a bejegyzés , szívesen várom a reakciókat , ja és nézzétek el , hogy az outfites egész alakos képen mögöttem vannak a ruhák de éppen nektek fotóztam őket :D 

Puszi : Hajni  


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

sziaa. nagyon jó minden :)))
nállam is láthatsz szivacsos technikát, ott többet is bemutattam ;)

Thündérke írta...

nagyon csini voltál, a blézer nagyon dögös*.* és tök jó lett a körmöd :$

hajnoca3 írta...

Szijasztok csinik !

Köszi a kommenteket !

Viki beírom azt is a cikkbe , hogy nálad is láthatják a technikákat köszi , hogy írtad ! *o* Nagyon szépek lettek megnéztem !

Thündérke , köszönöm szépen :D

Nóra írta...

sztem szép lett a tusvonalad:)