2011. szeptember 3., szombat

Best of August - Augusztusi kedvenceim



Sziasztok

Az augusztusi kedvenceimet fogom most megmutatni nektek , nem válogattam össze olyan sok dolgot , mert nem is használtam sok dolgot mostanában pl sminkelésre , a nagy melegben nem láttam szükségét .


Itt láthatjátok a termékeket . Egy Gliss kur hajpakolás , Sublime mousse hajfestékhez járó balzsam ,  Editt vízálló szempillaspirál , Essence korrektor , Essence ecsetek , Catrice mattító hab állagú alapozó , Sun club paletta , Qianyu paletta pirosítói 

Gluss kur hajpakolás : 
Róla már írtam korábban , a hajápolásom része , mindig ezt használom balzsam helyett és nagyon jó 

Sublime mousse hajfestékhez járó balzsam :
Nem tudom mit tesznek ezekbe , de olyan selymes tőle a haj mint a csuda , kár,h külön nem lehet megvásárolni , és több alkalomra is elég 

Editt vízálló szempillaspirál : 
árához képest tökéletes , dús keféjű , dús és göndör pillákat ad 

Essence hármas korrektora : 
jó , főleg a rózsaszín része a szem alatti kékek karikákra 

Essence ecsetek : 
szeretem őket , jó áron jó minőségeg kapunk , tömött , szépen lehet vele sminkelni

Catrice hab állagú alapozó : 
ez az eddig legjobban bevált alapozóm , szépen fed , illik a bőrszínemhez , mattít és tartós 

Sun club paletta :
Látszik , hogy régi , de szép színei vannak és jó kis paletta ez 

Qianyu paletta pirosítói 
Szép színek , szép pírt érhetünk el vele 

Nektek mik voltak a kedvenceitek ?

Puszi : Hajni 


Nincsenek megjegyzések: