2012. június 17., vasárnap

A bikini és az alakformák, avagy kinek mi áll jól?

A legfontosabb és szerintem legfőbb szabály bikinivásárlásnál a kényelem és a tartás. Ha kényelmes rajtad egy bikini, akkor máris magabiztosabb lehetek benne, nem feszengek, hogy lecsúszik, felcsúszik, kilátszik valami, vagy nagy a bugyi a fenekemre stb. Sajna sok gond fakad ebből sok lánynál, néha szerintem látszik is az illetőkön. Nem kell mindenkinek topmodellnek lennie, a férfiak szerintem szívesebben nézegetik a szép nőies kerek formát mint a zörgő csontokat :)
A pántnélküli
Idén , sőt már tavaly is nagyon menő volt a pántnélküli bikini, nekem is ilyenek vannak, ez a kedvencem, mert a melleim nagysága miatt a súly miatt vagy ez, vagy a sima pántos felső jöhet csak szóba, a többi nagyon nagyon vág! Vigyázni kell, hogy tartson és passzoljon, mert a nagy cicik könnyen kibuggyanhatnak. Persze jobb ha olyan helyen bveszünk bikinit, ahol a bugyit és a felső részt külön lehet összekombinálmi, mert pl nálam is úgy van, hogy aminek jó a mell része annak nagy a bugyija. A tescoban pl kombinálhatsz, de a New Yorkerben, sőt hallomásból tudom, hogy a H&M-ben is! Érdemes ilyen helyeken körbelesni. Én most beszereztem egy kék pántnélkülit bugyival, volt egy lilám bugyival, van még egy kék fehér pöttyös sima pántosom, plusz egy fekete fodros pántnélkülim bugyival, ehhez pedig vettem még kombinálható bugyikat, amik színben mindenhez illenek, így rengetek variációt tudok majd kialakítani, különböző fazonok, majd ahoz választok, amihez kedvem van. Szerintem ez jó megoldás.




Ez a színkombó és motívum nagyon nagyon tetszik, a megkötős bugyi és csavart felsőrész miatt pedig főleg!

A tankini
A másik, hogy a tankinik is nagyon aranyosak, szerintem majd még én is beszerzek egyet mert nekem tetszik, na az pl többet takar a pociból is, lehet vannak olyanok, akik így máris jobban érzik magukat és magabiztosabban lépdelhetnek a partokon:) Amit észrevettem, hogy az oldalt kötős bugyik kimondottan előnyösek a szélesebb csípőre! Jó ha a bugyi oldalt kötős és nem magas derekú, énis ezért ezeket részesítem előnyben a széles csípőmre. A tankini szerintem a bikinik kis feketéje, mindenkinek jól áll!
 Must have




 Ez is must have, annyira szépek a fodrok a mellénél 

A trikini
A trikini nálam vegyes érzéseket vált ki. Eléggé a középpontba vonzza az illetőt, ami engem zavarna, tetszeni mondjuk tetszik, de sok esetben azt vettem észre, hogy aki ezeket viseli eléggé r.bancosan néz ki sajnos. De hát ő tudja! A másik, ha ebben barnulnék le, finoman szólva hülyét kapnék a foltjaim láttán, valahogy nem tudom szép látványnak elképzelni a hasam közepén húzódó fehérlő foltot. Bár találtam pár kimondottan nekem tetsző darabot a pinteresten, nagyon szépek, kipróbálnám,de szerintem nem válna be nekem:) Ez nagyon kihangsúlyoz minden apróságot az ember testén az biztos, max ha teljesen kockás hasam lenne akkor bevállalnám !

 A virágos mintája gyönyörű 


Érdekes megoldás, ütős 
Az egyberészes
Manapság ilyet inkább csak az usziba hordanak szerintem a csajok, esetleg az idősebb korosztály részesíti előnyben, mindenki ismeri, kiskorunk nagy alapdarabja volt nyáron :) A teltebbeknek ez is előnyös lehet, de én amondó vagyok, ha jól érzitek magatokat egy tankiniben vagy bikiniben akkor viseljétek! Nem kell mindig lepelbe burkolózni, vállaljátok magatokat, minden nő szép:)

Képek forrása: www.weheartit.com, www.pinterest.com

Nektek milyen bikinitek van? Hol vettétek, melyik a kedvenc variációtok?

Köszönöm, hogy elolvastatok:)

Sok puszi és strandoljatok sokat szépségek: Hajni


4 megjegyzés:

Vikii írta...

én idén tankinit szeretnék venni, most sok van a tescoba :)
Én azt mondom, hogy divat ide-vagy oda, ha valaki felpróbál egy tök mindegy milyen fazonút, és ha abban jól érzi magát, magabiztosabbnak tűnik, akkor az a tökéletes :)))

Szöszi írta...

nekem fodros felsős bikinim van fehér színű :)
Vikinek igaza van :)
jó az összeállítás :)
feliratkoztam :D
http://torteij88.blogspot.hu/

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Do you mind if I quote a couple of your articles as
long as I provide credit and sources back to your webpage? My blog is in the exact same area of interest as yours
and my visitors would certainly benefit from a lot of the information
you provide here. Please let me know if this ok with you.

Thanks!
Also visit my website - pixocool.com