2012. június 4., hétfő

Meglepetés nektek :) - Rozi rovat videó

Hoztam nektek egy aranyos kis videót a sünimről, Roziról, mert tudom, hogy szeretitek róla a képeket és most készítettem nektek egy édes videót, amin éppen a kedvenc kajáját eszi, csirkehusikát :)



Remélem tetszeni fog nektek :)

Nagyon sokat nőtt már, elsején volt fél éves. Igazi kis eleven sünlány, aki kapott azóta egy óriási ládát és abban van éjjel, nappal meg általában velem van, alszik :) Olyan pózokban képes aludni, hogy az hihetetlen, ilyen pl. a Superman póz, mikor hason alszik és mind a négy lába ki van nyújtva, vagy például amikor ráhajtja a fejét a kezemre és az egyik lábát a kis feje mellé teszi és úgy alszik, én meg tévézek vagy olvasok. Valahogy megnyugszik mindig ha velem van, sokszor elalszik a kezemben, de éjjel aztán jön a haddelhadd :D

Remélem nem bánjátok, hogy egy kis személyest is hoztam. Köszönöm, hogy benéztetek!

Soksok puszi: Hajni :)



3 megjegyzés:

Vikii írta...

nemáááááár. annyira cuki :)) a napokban odakint találtam egy sünit, és rögtön te jutottál eszembe róla :)))

Thündérke írta...

jajj cuki :$

hajnoca3 írta...

De arik vagytok lányok :) Thündérke nagy rozipuszi neked :)

Viki, tegyél ki neki kaját, szerintem ott lakik valamerre nálatok! És tök édi vagy, hogy én jutottam eszedbe :D