2012. június 9., szombat

Hosszú szoknyák - long skirts

Idén nagyon divatosnak számítanak a hosszú szoknyák, főleg a plisszírozott anyagból készültek, no meg az elöl rövidebb hátul hosszabb fazonú darabok. Kerestem már a turiban az álom long skirtömet, de nem leltem még rá. De valahogy mindig úgy érzem ha felpróbálok egy ilyet, hogy idétlenül festek bennük, olyan nyanyás , nem tudom, pedig másokon tetszik. Nézegetem is az ilyen cuccokkal készített összeállításokat és sok lélegzetelállítót látok amit szívesen viselnék, magabiztosan, csak nem vagyok abban biztos, hogy a mi kicsi falunk és környezetünk felkészült már erre az új divatirányzatra.


Csodás ez a szellős, libbenős anyag, a színe csak úgy vibrál és plisszírozott is. Nekem nagyon tetszik.


Itt is gyönyörű a szín, és ahogy libben







Ha ilyen darabokat találnék biztosan habozás nélkül lecsapnék egyre. Intenzív a színük, tetszik a szabásuk, főleg egy elöl rövid hátul hosszút szeretnék. Ha tudtok fellelési lehetőséget vagy helyet, ne vacakoljatok, írjátok meg bátran :)

Nektek van ilyen szoknyátok és meritek viselni? Mivel kombináljátok? :)

Sok puszi: Hajni

2 megjegyzés:

Addy írta...

nekem is ugyanaz a bajom mitn neked h másokon baromira tetszik. múltkor a zarában felpróbáltam egyet igaz 7000 forint volt de máshol sokkal többe kerülnek és már ott ahoyg élőben láttam kicsit csalódás volt az anyaga. aztán amint felvettem megjegyzem jól fel kellett húznom mer hosszú volt de oylan bután állt rajtam hogy majdnem elsírtam magam. barátomnak is megmutattam és azt mondta h szörnyű vegyem le. 2 hónapos terhest formált belőlem a szoknya pedig egyáltalán nem vagyok kövér :( szval én is vadászok még a tökéletesre mert nagyon tetszik

hajnoca3 írta...

Akkor ez általános problem , ha megtaláltad a tökletest írj és muti meg :)