2012. június 15., péntek

A fashion és beauty magazinokról

Sziasztok szépségeim!

El voltam tűnve, ugyanis államvizsgára készültem, de sikeresen vettem az akadályokat, és megértem ezt is, hogy elvégeztem az egyetemet és diplomás leszek, jövő hét szombaton lesz az átadó:) Sajnos a laptopom még mindig a szervizben raboskodik, ezért nem tudok képeket hozni, pedig rengeteg sok ötletem lenne, meg mutogatnivalók is akadnának, tesztek és mini haulok várakoznak arra, hogy végre megmutathassam nektek. Példának okáért megtaláltam a tökéletes nyári neon pink rúzst, 199 Ft-ért, egy álom, majd meglátjátok.

 No, de ez a bejegyzés a női magazinokról fog szólni. Tudni kell rólam, hogy fanatikus magazin olvasó vagyok, imádom szinte az összes stílussal, sminkkel, öltözködéssel, divattal kapcsolatos anyagot, és a mindenféle csajos magazinokat. A három fő kedvencem mindig is a Glamour, a Joy és a Cosmo voltak, valamint még a maxima, amíg kéthetente megjelent és nem került az a vékony kis újság 450 Ft körüli összegbe. 
Forrás: www.glamour-online.hu

Körülbelül két-három hónapja vettem észre, hogy az árak emelkedtek, viszont a lapok egyre vékonyabbak, főleg a Glamour esetében. Mindig is ez az újság volt nekem a no.1. Alig vártam, hogy megjelenjen, megvettem, több napig is olvastam , inspirálódtam, néha még ajándék is volt hozzá, de ez mellékes. Mostanában azonban annyira elvékonyodott, hogy alig alig van szívem a 450 Ft-os összeget kiadni érte. Nem tudom mi történhetett, de sajnálom nagyon, mert ha ez így marad sajnos le kell róla mondanom, áttérek arra, hogy maximum egy félét fogok megvenni ( már ebben a hónapban is így volt, most a Glamour landolt a kosárkámban), pedig előtte pl. belőle egy számot sem hagytam ki. Nem sokalltam érte soha a 300 Ft körüli összegeket, mert tényleg volt benne tartalom, trendbiblia, ajándékok stb. 
A mostani címlapok is csodaszépek mindegyik magazin esetében, tanakodtam melyik legyen, végül a Glamourt vettem be, de csalódott vagyok, mert nagyon vékony és nincs sok mondanivalója valahogy mint régebben.Egyre kevesebb a cikk, egyre több a reklám, egyre több a kép. Szeretnék kicsit többet olvasni, az inspirálódás mellett, mert valljuk be, arra a neten is van lehetőségem ha fellépek pinterestre, vagy weheartit-ra. Lényegében nem bántani akarom ezeket a magazinokat, csak szerintem rossz úton haladnak, mert egyrészt elveszítik az olvasóközönségük egy részét, emlékszem mikor a Glamour Shopping volt is sokan sokallották még azt a 100 Ft-os emelést is amit arra az egyszeri számra tették, szóval nem alaptalan ez az egész és szerintem rossz stratégia. Soha nem értettem miért nem látják a kereskedők, ha valamit kedvezőbben adnak,nagyobb lesz a kereslet, sok kicsi sokra megy alapon pedig a bevétel. Nem azt mondom, hogy legyen 200 Ft, de azért a 450 Ft, amit gyanítom emelni fognak már túlzás, főleg egy ilyen vékonyka lapért. 

Sajnálom, hogy így lett, szívem szerint most is megvenném mindet, a Joy-t, és a Cosmo-t is, de 3x450 Ft, abból már elmegyek egy kilós turkálóba és tök jó cuccokkal térhetek haza, nem is egyel. Ez van , kár. De a nyári Glamour Beach ami 550 Ft, az pl megéri, van hozzá kis Lipton tea, plusz elég vastag a lapszám és még Norah Roberts regény is van a végében, szóval strandolásokhoz tökéletes lesz, azt majd megpróbálom beszerezni:)

Nektek mi a véleményetek erről, melyiket veszitek, sokalljátok az árát, vagy akkoris megveszitek?

Köszönöm, hogy elolvastatok, puszi : Hajni 

11 megjegyzés:

Reka írta...

Igazad van, most hogy drágábbak lettek, már csak ritkábban veszem őket. És régen tényleg több volt benne a tartalom, múltkor összeszámoltam oldalanként és a Joy fele reklám volt.

Lencsilány írta...

Én utazáshoz mindig elcsábulok, de általában az Évát veszem meg, ha tartalmas olvasásra vágyom. Ha inkább divatolnék,akkor Cosmo. Drágának drágák a lapok, ezért keresem mindig a travel size-t,ugyanaz van benne, max nincs mellé ajándék. A másik megoldás meg, hogy mindig azt figyelem, hogy két lapot csomagolnak egymáshoz, az jobban megéri.

Vikii írta...

Tegnap én is megvettem a glamourt, látom h 450, mondom biztos megint tök vastag... leveszem, úristen még néztem is, hogy lehet h hibás, de nem.. :S Máskor volt olyan is, hogy 3-400Ft volt, és kb. dupla oldal volt benne mint amúgy.
Egyszer vettem JOY-t is, de valahogy engem nem fogott meg.. nagyon sokat írnak a szexről, ami engem zavar, ha minden második oldalon azt olvasok, talán a cosmo még az ami megérné. Persze csak a mini méretes :) Azt vettem észre h a cosmo és a glamour nagyon hasonlít egymásra, mind a kettő a kis emblémájával zárnak egy-egy témát.
Jaaa. És ráadésul most a cosmo 395(?) Ft volt.. szerintem ez korrekt..
Ha megyünk nyaralni, akkor szerintem megveszem a Glamour BEACH-et, de ha így folytatja ez az újság, ténylegesen át kell térnem az olcsóbbik társára, a Cosmora :)

Amúgy nagyon tetszett ez a bejegyzés. :))

Csipkelány írta...

Gratulálok!!! Én is ebben az évben végeztem. :)

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Régebben én is Joyt,Glamour-t és Cosmot vettem,de most áttértem az Elle-hez. Sokkal tartalmasabb,mint pl. a Joy. A Cosmo szerintem olyan tinilánystílusban íródott.

Névtelen írta...

Elég drágák lettek a magazinok, és közben meg sok bennünk a reklám.

Előfizetni se nagyon éri meg rájuk mert úgy sem adnak jelentős kedvezményt és még később is kapja meg az ember.

Én is szerintem lefogok szokni hogy mindet megveszem.
Cosmopolitan amit nagyon szeretek és az árban se olyan drága, és még tartalmában is mindig hozza a szintet.

hajnoca3 írta...

Köszi Csipkelány, neked is gratuláció :)

Hát lányok, látom akkor ti is ténylegesen abban a cipőben jártok mint én. Az Elle eddig elkerülte a figyelmem, de köszi, hogy ajánlottátok, lehet megveszem egyszer mert ténylegesen a cikkek érdekelnének:)

Viki, tényleg sok a Joy-ban a szex, most, hogy így mondod amúgy. A Maxima volt egy nagyon korrekt újság, szerettem a cikkeket benne, nagyon értelmes, érdekes és jó témák vannak,de 425 Ft azért a kis nádszálért sok! Alternatív megoldásom nekem a Fanny, ami nem olyan ,, menő" ugyan, de 99 Ftért sok jó cikket rejt magában :)

Marcsi Kincsesládikája írta...

Én mindig akkor fizetek rájuk elő 1 évre, amikor 50% kedvezmény van. És úgy még jó árban van legalább....

Thündérke írta...

Gratulálok! :)

Nekem elő van fizetve a Joy...de kezdi leadni a szintet egyre jobban:S nem sok értelmes cikk van már benne :S meg a mostani is eléggé vékonyka.. Azt sem értem, hogy nekem miért nem jár ajándék? Mikor a boltban látom, hogy van hozzá... nem az előfizetőknek kellene kicsit kedveskedni ?:(

hajnoca3 írta...

Kösziiiii olyan aranyosak vagytok :)

Hát teljesen igazad van..... nem értettem ezt sosem. Annak idején én is egy magazinra előfizető voltam, késve kaptam kézhez, volt, hogy ellopták már a postán, és olyan is, hogy az ajit kilopták belőle. Most meg sokszor olvasom, hogy az előfizetők alapból nem is kapnak semmit hozzá, és ez valóban disznóság. Az Elle-ben most naptej van, lessétek meg az viszont nagyon megéri, én is beszerzem holnap! Puszi csajok :)