2012. június 8., péntek

Dove akció

Sziasztok kedveskék :)

Sajnos a laptopom szervizben van, a régi asztali gépemről tudok csak jelentkezni, amin meg off az usb bemenet, így saját képekkel addig nem tudok szolgálni, míg haza nem érkezik hozzám. Nagyon nagyon hiányzik. Szóval az elkövetkező remélem rövid időszakban főleg inspirációs , elmélkedős kifejtősebb témákról hozok írásokat, vagy termékteszteket, de képek nélkül,amiket majd utólag tudok pótolni, vagy ruhás inspirációt esetleg ezek keverékét.



Voltunk ma Tescoban, és képzeljétek el, éppen a Dove önbarnítós testápolóját nézegettem (mi róla a véleményetek? Vagy ajánjatok valamit ami jó, nem hagy foltot és nem büdös de nem 10000 ft , nagy igények bocsi:D), amikor egyszer csak odalépett hozzám egy hostess csajszi. Mondta, hogy most olyan akció van a Tesco áruházakban, hogy ha 999 Ft értékben vásárolsz Dove termékeket, bármit, akkor ingyen kapsz ajándékba egy Dove sampont, amit kint az üzletsoron egy kihelyezett standnál a blokk ellenében átvehetsz. Szerintem jó kezdeményezés, már ez tetszett. Adott egy kis tájékoztató füzetet az akcióról meg az 5 lépés szépségprogramjukról, elég érdekes dolgok vannak benne, ha érdekel leírom majd nektek. Továbbá amin meglepődtem, kaptam tőle ajándékba egy 50 ml-es Dove indulgent nourishment body lotiont. Ez tök jó,mert amúgy is ki akartam próbálni. A deep care verzióját kaptam, ami száraz bőrre való. Kipróbáltam 2x már, nem hagy zsíros érzetet és nem érzem az újrakrémezés vágyát még ezután, de majd meglátjuk, mert egyenlőre a kezemre egy balea mini kiszerelésű krémet használok és tesztelek bő egy hete, szóval lehet az is közrejátszik, elöljáróban róla annyit, hogy tetszik, főleg, hogy kis helyen elfér és ár érték arányban jó.


Képek forrása: google.hu

Szóval ha szeretnétek élni az akcióval, akkor irány a Tesco :)

Szeretitek a Dove-ot?

Sok puszi: Hajni

3 megjegyzés:

Hajnalll írta...

Nem szeretem a Dove-ot, szerintem kifejezetten rosszak és drágák a termékei. Elég sok mindent próbáltam már tőlük, igaz, hogy évekkel ezelőtt. Tapasztalatom szerint minden önbarnítós testápoló büdös egy kicsit/nagyon, nekem most Mülleres saját márkás van, az tényleg nagyon gyorsan beszívódik, nekem nem hagyott foltot.

hajnoca3 írta...

Érdekes, én pl a samponjukat kifejezetten szeretem, jó selymes tőle a hajam :) De akkor önbarnítót sem tőlük veszek, nézek majd valami dm-est vagy ilyesmit, mert azok olcsóbbak is meg kíváncsi is vagyok rá :) Nekem eddig avonos és jonhson-os önbarnítóm volt, egyik sem tetszett igazán és főleg az utóbbinál nagyon érződött az a tipikus önbarnító illat :/

Thündérke írta...

Úúú tök jó ! Én imádom a Dove önbarnítóját :$ csak büdike pár óra múlva:( de szerintem mindegyik ilyen árkategóriájú termék:( a baleásat is próbáltam, az kevésbé büdi,viszont nem olyan jó a hatása, mint a dove-nak, most az Avont tervezem megvenni:D