2013. december 21., szombat

Blog Karácsony 2013

Sziasztoooook Drágák!

Mint sok más bloggerina,én is részt vettem az Ilus által szervezett szuper blog karácsony akción! Szerintem egy nagyon aranyos kezdeményezés volt ez a részéről,és mikor megláttam, azonnal tudtam, hogy részt szeretnék benne venni, hiszen adni jó :)


Az ajik, amiket Mageara küldött nekem,nagyon hamar ideértek és nagyon aranyos kis csomagban lapultak. Aminek külön örülök, hogy kézzel készített kedvesség is lapult a meglepetéseim között, továbbá kaptam még igazi karácsonyi színkompozíciójú beauty szépségeket, mutatom képekben! :)


Nézzétek a hímzett angyalkát, nem aranyos? És milyen kedves, hogy időt szánt az elkészítésére! Mióta ideért, a szobámban a polcomon pihen és az ünnepi díszek egyik kis elemét képezi :) Benne pedig kedves üzenet lapul!


És tádádádádááááá a csodás színű karácsonyos szépségek. A szemhéjpúderbe még nem volt szívem belenyúlni, nagyon szép benne ez a minta és a csillámlása is igazán tetszik, olyan szatén jellegű nem csillámdarabos, szerintem az ünnepek alatt jó barátom lesz a picike! A Manhattan lakk pedig nagyon szép fedőlakk, arany-ezüst-és zöld csillámokkal amik teljesen ünnepiesek!


A csoportkép :)

Köszönöm az ajándékozó Jézuskámnak a szépségeket, és remélem jövőre is lesz ilyen kezdeményezés melynek részeként meglephetek valakit!

Köszönöm, hogy ma is benéztetek hozzám! Puszi:





5 megjegyzés:

djkaty írta...

Az a körömlakk valami csodaszép! Az angyalka pedig tényleg nagyon kedves dolog, nem csodálom, hogy főhelyet kapott a polcodon :-)

mdollasnails írta...

wooow a lakk :O

Rami írta...

hűűűű, nagyon szép ajándékokat kaptál:)
A kedvencem a körömlakk:)

Megaera írta...

Jaaaj, mekkora kő esett le a szívemről, hogy odaértek hozzád :D Aggódtam érte nagyon. De akkor ezek szerint megérkeztek, és nagyon boldoggá tesz, hogy örülsz nekik :) Az angyalka miatt aggódtam, de nagyon jól esik, hogy kitetted és díszíti az otthonodat ^^

hajnoca3 írta...

Ne viccelj, nagyon szép az angyalka, és a kézzel készített ajik a legjobbak mindig mert abban ott a törődés :) Azért a másik két meglepi se kutya, tényleg köszönöm :D <3