2013. december 31., kedd

Viszlát 2013- Hello 2014!

BUÉK Drágaságaim!

Mindenképpen szerettem volna valamilyen formában a szilveszterrel kapcsolatosan írni ma a blogomba. Eltelt ismét egy év, szinte hihetetlen, annyira gyors volt az egész. Történt sok rossz dolog, jók is, kiemelni most egyikből sem szeretnék! Arra gondoltam azonban, hogy mutatok pár képet az évemből, és megpróbáltam úgy összeszedni 12  képadagot, hogy minden hónapomból legalább egy jusson ebbe a bejegyzésbe :)




JANUÁR:







Januárban még egy kis ideig szőke voltam, aztán visszaváltottam a sötétbarna csokiszínű hajra, mert bár eredetileg is szőkés a hajszínem, mégis macerás volt az az árnyalat, hamar lenőtt és így a vége felé rájöttem,hogy nem az én  színem, nekem a sötét haj áll jól! Ekkor még kint javában hó volt, késve jött meg ugyebár a hideg, sokat jártunk szánkózni és építettünk Hóóósüüünt is Istivel ami nagyon jó volt csak miután ráültem jöhettünk haza mert teljesen elázott a nadrágom :D Azóta is emlegetjük! Ebben a hónapban már 3. éve lesz idén ha jól tudom, hogy Veszprémben megrendezik az esküvőkiállítást,és hát királylány lelkem lévén imádom nézni az ezzel kapcsolatos dolgokat, így valahogy mindig sikerül rávennem az én hercegemet, hogy menjünk el. Ekkor azonban nagy vágyam vált valóra,életemben először felpróbálhattam csodaszép menyasszonyi ruhákat, totál szerelmes lettem :)

FEBRUÁR:


Februárban volt a Valentin nap, amit én  szeretek, kaptam egy plüss szívet, nagy volt az öröm! Sokat mentünk a törzshelyünkre, dartoztunk, elvoltunk a haveri körrel.

MÁRCIUS:



Márciusban volt névnapom, készültem a húsvétra, és ekkor lett új telóm és ezzel együtt instagramom is, tehát sokkal könnyebben tudtam dokumentálni a számomra fontos vagy emlékezetes pillanatokat! Nyertem egy Heidi Klum játékon, megkaptam ezt a szemspirált amit nagyon szerettem!

ÁPRILIS:




Áprilisban-májusban nagyon elvoltam a múzeumi munkahelyemen, kár,hogy időszakos munka volt csak. Megrendeltem életem első pixiboxát,és már jobb volt az idő is, vártam a tavaszt nagyon, meg is érkezett, sétáltunk, kikapcsolódtunk amikor csak lehetett a természetben! A hajam rövidre vágtam még a hónap elején, úgy éreztem kell neki a frissesség!

JÚNIUS-JÚLIUS-AUGUSZTUS:



A nyáron sokat jártunk strandra hétvégente, ezzel próbáltuk levezetni a hétköznapi rengeteg munka stresszét és csalódását. Egy dohányboltban dolgoztam ahol alaphangon volt 45 fok!!!!! 12 óráztam, hulla fáradtan estem haza. Minden pillanatnak örültem amikor nem kellett ott lennem, a főnököm egy zsarnok volt. Leveldulalázban égtem, megszereztem életem első maxi szoknyáját, eltelt a nyár.

SZEPTEMBER-OKTÓBER:


Az ősz során nem történt nagyon semmi izgalmas, a munka mókuskereke, mondjuk ekkortól már jobb helyem volt, de miért is ne, időszakos munka ez is, a Megyeházán. Hétvégente csak a törzshelyünkre mentünk, sétálgattunk, sokat jártunk a városba.

NOVEMBER- DECEMBER:

Ide csak szavakat fogok írni :)



Karácsonyvárás


Szülinap


Évforduló Istivel



Nyeremény, Edda koncert


Ünnep

Hát így telt el ez az év! :)

Köszönöm, hogy velem tartottatok, egész évben vagy akár csak most, BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK nektek, millió puszim:



1 megjegyzés:

djkaty írta...

De jó kis összefoglaló lett! A hósüni a kedvencem, remélem, ezen a télen is tudtok majd építeni. BÚÉK Neked! :-)