2013. december 29., vasárnap

Boldog Karácsonyt 2-3.- 25-26. nap

Sziasztok Kisangyalkák!

Hoztam beszámolót a Karácsonyi napjainkról, 25. és 26., bár nekünk még talán ma és holnap is Karácsony lesz, ilyenkor ezek a napok mind mind örömmel teliek, nyugodtak általában.



25.- Első Karácsonyi nap

Reggel nem keltem fel túl korán, megittam a kávémat, ránéztem közben a blogokra, Facebook-ra, aztán tévéztem kicsit anyuékkal, majd készülődni kezdtem, mert Istiékhez voltam hivatalos ebédre! Ilyenkor ott is összegyűlik a család,  és ajándékozás van, meg evészet. Sajnos képeket nem tudtam készíteni, egyetlen egy képet lőttem még a fájukról 24-én este, így azt tudom csak nektek megmutatni. A finom ételek után kis játék, majd pihenés következett, az estét pedig anyuékkal töltöttem!





26.- Második Karácsonyi nap

Ez már nyüzsgősebb volt számomra, jóval nyüzsgősebb, mert hozzánk jött a család, a két bátyám a feleségeikkel és a gyerekek! Ilyenkor sokat sürgök-forgok anyuval a konyhában, terítünk, mindent a lehető legjobbra igyekszünk elkészíteni. Az asztalt is szolíd karácsonyi díszbe vonjuk, szép terítővel meg gyertyákkal, aranyra festett termésekkel, és a különlegesen becsomagolt evőeszközökkel, idén ez lett a választásunk :) Aztán készítettem cukrozott szélű- citromkarikás poharakat is, ami mindig nagy sláger a kicsik körében. Jön a nagy ajándékbontás mikor mindenki ideér, van nagy zsibongás és öröm :) Ezután evés, pihenés, nosztalgiázás és beszélgetés együtt estig!







Hát így telt a Mi karácsonyunk idén! :)

Remélem nektek is jó volt, mindent megkaptatok amire vágytatok és szeretetben töltöttétek el az ünnepet! Köszönöm a sok kedves szót és köszöntést, viszont kívánok mindenkinek minden jót amit írtatok :)

Köszönöm,hogy elolvastok, hogy velem vagytok, sok puszim:







Nincsenek megjegyzések: