2013. december 15., vasárnap

Harmadik Advent- Ezüst vasárnap

Sziasztok kis csillagaim!

Hát ez is eljött, bizony már a harmadik gyertyát gyújtjuk vagy gyújtottuk meg ma a koszorúinkon. Mi anyuékkal nagy mákos bejglizés és sztorizgatás közben ejtettük meg, így nagyon hangulatosra sikerült, talán ez volt az eddigi legjobb idén. A múlt héten nem hoztam ezzel kapcsolatosan bejegyzést mert szülinapom volt és inkább akörül forgott minden, majd írok róla és a csodákról amiket kaptam, annyira sok szépet el sem hinnétek :)


Délután felkerekedtünk Istimmel, és elmentünk a városba, fel a várba. Nagggggggyyyyyon hideg volt, fáztunk rendesen. Eléggé ködös hideg és rideg volt ma az idő, ott fent meg főleg. De kárpótolt a szép környezet, a forró tea, a séta és a betlehem, az óriás adventi koszorú és az édes kis kecskék a karámban :))


OOTD :D

Kabát- Városi piac( imádom ezt a darabot komolyan)
Nadrág- Second Hand
Csizma- Kínai
Táska- Mango
Sapka- H&M
Kendő- F&F


Kicsit nagy ez a gyertya, ilyen méretben kellene egy vaniliás nekem, hah, sosem fogyna el ;)


Antiszociális kecskék. Nem voltak haverkodós kedvükben, pedig sokan megsimogattuk volna őket!


Íme a Betlehem, szerintem szép! Csak nehezen lehetett odaférni hozzá sajnos.


A szentháromság téren áll ez a karácsonyfa, a színei a kék miatt nekem annyira nem a szívem csücskei, nekem a piros-arany a kedvencem, de azért helyes darab :)


Hatalmas gömbök a fenyőn!


Ennyire nagy köd volt, máskor innen egészen a Bakonyig ellátni!


A vár visszafelé meneti nézetből

Szóval nekem így telt a mai napom,és nektek? Remélem már várjátok az ünnepeket és kellően hangolódtok rá!

Köszönöm,hogy ma is velem tartottatok, sok puszim:


2 megjegyzés:

djkaty írta...

De nagyon csinos vagy a képeken!!!

hajnoca3 írta...

De édes vagy köszönöm :))