2013. december 10., kedd

Hullócsillagos hóvarázs

Sziasztok Kiscsillagaim!

Régen hoztam már körmös bejegyzést, ennek oka, hogy nem igazán játszadoztam a körmömön, inkább egyszínű lakkozásokat hordtam, mert mire este oda jutok, hogy lemosom az előzőt, és alkotni kellene rá valamit, hát alig látok a fáradtságtól. Így maradnak a hangulatomnak megfelelő színek, amik aztán viszont tényleg a skála minden széle felé elhúzhatnak.




Ezt a manit még múlt vasárnap csináltam, az Advent hozta meg hozzá a kedvem, délután nekiáltam és ez lett belőle. A körmeimen végig az essence méregzöld lakkja van két rétegben, a végeken a homok hatású bézs lakk, majd fedőlakk. A díszítéshez csillagocskákat használtam :)



Csillogás ezerrel!


Nektek van kedvetek este még bajlódni a körmeitekkel?

Köszönöm, hogy ma is velem tartottatok,sok puszi: 


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szép lett!!

djkaty írta...

Mekkora ötlet ezt a homoklakkot sötét alapra kenni! Nagyon szép manikűr lett :-)

mrs__kovacs írta...

Szép lett, tegnap láttalak :]

hajnoca3 írta...

Köszönöm csajok :) Igen szerintem is szuper sötét alappal, majd ha kipróbálod mutiii :) Klau én is szoktalak de nem nézel oda sosem és nem akarlak zavarni mert mindig amikor látlak a barátoddal vagy :D

mrs__kovacs írta...

Na most nézem, nem küldte el a kommentem... Szóval nyugodtan kiabálj rám, nem zavarsz ;)

hajnoca3 írta...

Rendben, máskor kalimpálok ígérem :D