2014. május 9., péntek

Boldog JOY- napokat minden nőnek és lánynak! :)

Sziasztok Drágák!

Itt van a JOY-napok! Nemsokára nyakamba veszem a várost én is, és körbenézek a drogériákban. Sajnos Müller nincs nálunk, pedig az igazán szuper akciók oda szólnak, amik engem érdekelnének, de azért találtam így is pár jó kis kupont, amikre szükségem van és felhasználhatom, lássuk a terveimet!






























Nagyon óriási terveim nincsenek, csak a hajfesték a teljesen konkrét elképzelésem, amiből már az árnyalatot is tudom, melyiket szeretném! A Loreal háza táján körbenézek azért, egy BB krém nem lenne rossz, de majd meglátjuk, hogy milyen is a fedése és hasonlók. A Dm akciói a kedvenceim a Müller híján, így ott fogok kezdeni!




A DM saját márkás S-he termékei közül is lehet landol valami a kosaramba, mert vannak jó dolgaik, féláron meg szuper ajánlat és nem fogom kihagyni. Az Alverde-nél is érvényes az 50%, de sokallom az árfekvését, jó tudom, hogy természetes alapanyagok, meg natúr kozmetikum, de nem szoktam annyi dolgot találni náluk, ráadásul egy trendkiadásukat már nagyon rég várom,és a nálunk lévő dm-ben még mindig a farsangos display van csak kitéve. Sok trendkiadás nem jön be. Ami bánt, hogy a Müllerre fókuszál leginkább ez az egész és nem hiszem el, hogy nálunk nincs :( Mindig emiatt maradok le a kinézett essence, catrice vagy egyéb trendkiadásokról, és most még ez is :(

Majd jövök az eredménnyel, meglátjuk miket is választottam!

Ti mit terveztek megvenni?

Sok puszi:



2 megjegyzés:

Unknown írta...

A hajfesték az egyetlen kötelezően beszerzendő darab nálam is, ráadásul én is ezt a Perfect Mousse változatot néztem ki csak Praliné árnyalatban vagy eggyel világosabban. Ezen kívül szétnézek az Alverde háza táján és és ha véletlenül eljutnék hétvégén a legközelebbi Praktikerbe akkor az ottani kupont is felhasználnám :)
Müller nálunk sincs, sőt a békéscsabai Müller sem szerepel a mostani Müller kupon üzletlistáján ami fura? Engem az bosszant, hogy a kuponok jó része ilyenkor a pesti üzletekre korlátozódik pedig a fővároson kívül is van élet, sőt....

hajnoca3 írta...

Igen, igazad van. Engem is zavar, hogy vidékiként nem sok lehetőség van, de ha megfigyeled ez sok mindennel így van sajnos :( Persze,hogy van, és igény is lenne ilyenekre... csak hát, tudod.. ez van :/