2014. május 6., kedd

Peaches InStyle - OOTD

Sziasztok szépségek!

Sok volt a teszt mostanában ugye? Éppen ezért azt gondoltam, ideje egy kis divat szekciónak is! Van még a tarsolyomban más is, de egyelőre ezt az egy hete befotózott Outfitet szeretném nektek megmutatni. Az apropó egy sima hétvégi törzshelyi kiruccanás volt, na meg az új cipőm felavatása, ami már 1,5-2 hónapja várt rám a szekrényemben türelmesen :)


Újabban az InStyle magazin is nagyon odateszi magát ezt kell,hogy mondjam, minden lapját élevezttel bújtam végig az elmúlt két hónapban. Előtte is szerettem, de most az egyik kedvencemmé nőtte ki magát,és remek társ volt az unalmas perceimben a buszon!



A felsőt úgy túrtam, még a cédula is rajta volt és kemény 80 Ft ha volt, vicces nem? Hátul cipzáras, ez tetszett meg benne elsőként, no meg a csodás színe, olyan kis lágy, pasztellbarack, tökéletes tavaszi darab, és még lenge is, így nyáron is jó hasznát fogom venni!
A táskát az egyik kedves munkatárscsajomtól kaptam, hihetetlen aranyos, hogy mikor megtudta, hogy LV mániában szenvedek és egyszer lesz igazi LV-m akkor is ha még sokat kell érte küzdenem, felajánlotta, hogy nekem adja ezt a kis cuki oldaltáskát. Azóta is rendületlenül hordom, le sem lehet rólam szaggatni!


És a várva várt kis platformos szépségem. Egy leárazáson vettem az Ázsiában, potom 1500 Ft-ért, és kellően vastag sarkának és platformjának köszönhetően nagy kedvencem lett!


Részletek:

Nadrág- Second Hand
Óra- Barátnőmtől kaptam:)
Cipő- Ázsia
Felső- Topshop
Táska- Kaptam :)
Fülbevalók- Anyától megörököltem
Újság- InStyle (imádom)


Hogy tetszik nektek ez a szett? Szeretitek a barack színt?

Sok puszim:


Nincsenek megjegyzések: