2014. május 12., hétfő

Nyári ruhabeszerzés I. rész

Sziasztoook!

Így túl a JOY napokon, még nem a szerzeményeket szeretném megmutatni, hanem a ruhatáram bővítését. Konkrétan szükségem volt már pár nyáriasabb darabra, a legtöbb dolgot be is szereztem már, később majd csak nagyon nagy szerelem ruha jöhet szóba, semmi extrát nem tervezek már :) Egy részük még nincs befotózva, így két -három részletben fogom őket megmutatni! Lássuk!

Háda

A kedvenc Hádámban, ahol kilós áron ( 2990 Ft/Kg) lehet vásárolni, bálabontás volt múlt héten. Ilyenkor nem vicces a helyzet, szó szerint harc megy a dolgokért. Egy nő engem fellökött, csak néztem, úgy ment mint az úthenger... Nem tudom miért csinálják ezt, ennyit nem ér meg egy felső sem. Na jó, van ami igen, de ahhoz minimum egy high dolognak kell lennie :D Tudtam volna még többet vásárolni, de nem hozhattam el a fél boltot. Amit érdemes tudni erről a turiról az az, hogy az Atmosphere-től, a TOPSHOP-on át a Promodig mindenféle márka megtalálható és tényleg jó minőségen juthatunk hozzá. A szoknyák közül kettőben amit vásároltam még a cédula is benne volt, tehát nem hordta senki!



Pink felső- Nem tudom kivenni a márkáját de szerintem teljesen új. Egy néni nagyon el akarta kunyizni tőlem, de hát mit tegyek ha beleszerettem?


Retró bicajos felső- Promod


Kis virágos csipkés hátul hosszított felső, szerintem egy cicanacival, vagy sorttal nagyon édes lesz!
Atmosphere


Édes kis csipkés ruhácska

TOPSHOP



Csipkés hátú top- Atmosphere


Egyelőre ennyit mutatnék meg nektek, még bőven van amit be kell fotóznom, de ami késik nem múlik ! Köszönöm,hogy itt voltatok, millió puszim:


Nincsenek megjegyzések: