2014. január 9., csütörtök

A halogató beauty blogger- TAG

Sziasztok drágák!

Gondoltam, mivel nagyon elvagyok havazva a héten, legalább egy TAG-et hozok. Nagyon sok a dolgom sajnos, de az is gondot okoz, hogy szombatig várnom kell míg tudok venni elemtöltőt, akkor lesz ugyanis egy nagyon kedvező akció. A dolog témája tehát a halogatás lesz. Halogatni maximum konkrét döntéseket szoktam, válaszadásokat, pl, hogy menjünk ide vagy oda, de ezen kívül szerintem nem jellemző rám. Lássuk a kérdéseket :)



1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert vagy rutint, amit csak ritkán használsz vagy követsz!
Hm. Talán ide sorolnám a testápolást és a krémek használatát, amiket képtelen vagyok rendszeresíteni az életemben. Mindig elhatározom, hogy most majd elhasználom és kenem a kezem, mert kiszáradt, de elfelejtem... Aztán mégis bekenem de kihagyok alkalmakat, ugyanez a helyzet az ajakápolókkal, bár most már napi szintre sikerült felhoznom őket így télen.

2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Próbálom, de van mikor elfelejtem. Amiket nagyon sokat használok ugyanahhoz a termékhez, pl pirosításra már vagy 3 hónapja egy terméket használok annyira rákattantam, azt kevesebbszer mosom át.

3.Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
Nem bírom, de komolyan. Lemosom, nem tudom elviselni ha lepattog a lakkom. Sajnos ez napi dolog nálam a sok gémkapocs kiszedegetés miatt...



4.Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
A gond ott kezdődik, hogy kevés termék van aminek képes vagyok teljesen a végéig jutni, aminek igen az biztos , hogy egy nagyon jó termék kell, hogy legyen és ne nyúljak más után ami hátha izgalmasabb. Lehet újra sem vásárolom, mert izgat egy másik új dolog. Hajpakolásokat, samponokat, tusfürdőket viszont elhasználom mindig, azokból a kedvenceimet újraveszem mielőtt elfogynának és szorult helyzetbe kerülnék nélkülük!

5.Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Amíg voltak pattanásaim, nyomkodtam őket. Tudom, hogy nem szabad, de nem tudom elviselni, ha ott van, sárga és fúj. Szerencsére már csak néha van 1-1, helyrehozta a bőröm egy pakolás amiről már írtam.

6.Nevezz meg -egy nem szépségápolással kapcsolatos- szokást, amit mindig halogatsz!
Talán a postázás, pénzátutalás, ezeket utálom csinálni.

7.Időben el tudsz készülni ha mész valahova, vagy kapkodsz és elkésel?
Igen, én mindig időben vagy előbb elkészülök.

8.Be tudod tartani a vásárlási stopokat?
Nehezen, visszafogom magam, de tényleg nehezen.

9.Rendezetten tárolod a smink és-vagy körömlakk készletedet?
Igen, a lakkjaim teljesen rendezetten egy dobozban sorakoznak, a sminkekkel már inkább hadilábon állok ami a tárolást illeti, bár az utóbbi időben sokkal rendezettebben és rendszerezettebben vannak elrakva. A napi szinten használt termékek vannak elöl, amiket nem alkalmazok rendszeresen azok el vannak pakolva.

10. Mennyi volt a legtöbb idő, amíg hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
A nagyon maximum talán egy hét volt,és sosem azért hagytam ki időt, mert nem gondoltam a blogra, nem terveztem fejben dolgokat, csak az időhiány szólt közbe.

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a Tag-et, jövök a tesztekkel a befotózások után :)

Sok puszim:



2 megjegyzés:

Megaera írta...

Nagyon sok az egyezés köztünk :) Én is nehezen veszem rá magam a krémek használatára, pedig kéne. Utálom, ha lepattog a körömlakkom, majd megőrülök hazáig, hogy mikor moshatom már le. Ápolatlannak érzem tőle magam. Vásárolni meg úgy szoktam, hogy csak azt veszem újra, ami remekül bevált, amúgy meg én is kíváncsi típus vagyok, szívesen próbálok ki új dolgokat. Mondjuk ezzel nekem óvatosan kell bánni, mert érzékeny a bőröm.

hajnoca3 írta...

Tényleg? Dejóóóóó :) A körömlakkos nagyon kiakasztó tud lenni igaz? :S A vásárlás is egyezik tényleg, én most éppen egy Gliss Kur pakolást tervezek emiatt a hajamra megvenni,mert azt elhasználtam teljesen és imádtam minden cseppjét meg amire ácsingózok az a Loreal mythic oil családja, amiből kaptam egyszer mintákat és csodákat tett a hajammal :/ Kár, hogy csak szalonokban kapható és horror az ára! A krémesről meg nem tudok leszokni :D És neked mikre volt érzékeny a bőröd eddig? Fú én egy alterra arcmaszktól pattogtam ki rettenetesen :S