2014. január 12., vasárnap

Baolishi paletta teszt

Sziasztok szépségeim!

Így betegecskén vasárnapra egy palettát hoztam mutatóba a kis felületemre, mely a Baolishi neve alá tartozik. Igazándiból egy eurós boltban jutottam hozzá igen kedvező áron, mert amikor megláttam a színeit eszméletlenül beléjük zúgtam.




























Az alaptónusok engem a mediterrán világra emlékeztetnek, a krémes fehértől a bronzos színeken át vannak benne árnyalatok. Kis kompakt palettát fogunk a kezünkbe, benne mini tükörrel ami nem hátrány,és kétvégű aplikátorral ami a füstös szemhez történő elmaszatoláson kívül sajnos nem sok mindenre használható.



























Ami számomra külön pozitívum volt a megvételekor, hogy mint látjátok, kis fóliába volt csomagolva, tehát ezt a példányt biztosan én bontottam ki először. Nem szeretem ha olyan sminktermékhez jutok, amiben más nyúlkált ha egyszer már a teljes áron veszem meg, én legyek az első aki eldönti belenyúlok-e vagy nem. A színek balról jobbra egy krémes fehér, egy szürkés hidegebb szín, egy rosegold árnyalat, narancsos barna meleg tónussal, ugyan ez a mediterrán terracotta szín sötétebb verzióban és végül de nem utolsó sorban a barna. A pigmentáltságát még kísérletezem, vizesen elég jól működik, szárazon is szép, egy napot kibírt a munkahelyen simán, szóval jól muzsikál!



























Látjátok a kis nyuszis piktogramot? Tudjátok mit jelent igaz? Nem tesztelték állatokon! Ezzel nyerte el teljesen a szívem! Nálam ez hatalmas óriási kimondhatatlanul nagy nagy piros pont, főleg egy kareai ,,márka"esetében, szuperjó!

Végül pár kis kép a gyönyörűségről:




Hogy tetszik nektek ez a paletta? Találkoztatok már vele? Nektek is sokat jelent az, ha egy terméket nem tesztelnek állatokon?

Köszönöm,hogy velem voltatok ma is, várom a véleményeteket, sok sok puszi:





Nincsenek megjegyzések: