2014. január 12., vasárnap

Könyv vélemény rovat: A Crossfire sorozat

Sziasztok kisbalerinák!

Biztos tudjátok rólam( legalábbis a régi olvasóim vagy akik ismernek), hogy nagyon szeretek olvasni, ha időm engedi,de sajnos nem sokszor engedi. Azonban ha megfog egy történet, akkor lendületlenül végigtolom az összes kötetét, legyen szó 2-eől vagy 10-ről. A mai bejegyzésben Sylvia Day Crossfire sorozatáról szeretnék nektek írni, méghozzá mindhárom kötetről: Hozzád Kötve, Melléd láncolva, Egymásba fonódva.








Sokan hasonlítják a sorozatot a Szürke 50 árnyalatához, amivel kapcsolatban tudjuk mennyi előítélet kering az éterben és a női szívekben. Azonban meg kell valljam, nekem ez a sorozat sokkal jobban a szívem csücske lett, mint a Szürke könyvek, pedig azok is igazán előkelő helyen csücsülnek a ranglistán.

A történet

Adott egy gyönyörű szőke szépség, Eva, és a milliárdos Gideon Cross, a nagy cégvezető, a látszólag tökéletes férfi, aki megközelíthetetlen, állatias ösztönök vezérlik és ezáltal minden nő vágya ás tárgya. Eva a szokásos kis egérnek hiszi magát, nincs tudatában a saját erényeinek, óriási trauma érte kisgyermek korában. Megismerkednek egy véletlen során és bumm, elindul a szál, ami összeköti őket egy életre, annak ellenére, hogy nem így tervezik. Folyamatosan fejtődnek le a vagány pasi tulajdonságai és múltbéli sérelmei, a múltjának sötét titkai mint a hagyma héjai, és kiderül, hogy nem is annyira különbözőek egymástól mint azt elsőre gondolnánk. A kapcsolatuk története a sorozat Eva szemén át, mindkét fél démonaival és a mindent legyőző szeretet-szerelem kombójával, a hatalom a pénz és csillogás mögött rejtőző valósággal fűszerezve.




Többet nem árulok el , mert ha el szeretnétek olvasni, nem lenne izgalmas ha lelőném a poént előre :)

A hivatalos ismertető:

,,Ha könyvet kellene ajánlanom azoknak az olvasóknak, akik szeretik az Ötven árnyalat trilógiát, elsőként ezt a perzselő szerelmi jelenetekkel teli művet ajánlanám. - (Dear Author). Gideon Cross olyan erővel lépett be az életembe, mint a sötétségbe hasító villám. Ez a gyönyörű, sugárzó férfi maga volt a fehér izzás. Soha eddigi életemben senki és semmi nem vonzott még ilyen ellenállhatatlanul. Úgy vágytam az érintésére, mint drogos a napi adagjára, bár éreztem, hogy elgyengít, mégsem tudtam, nem is akartam ellenállni. Sérült és törékeny lettem, ő pedig oly könnyedén megtörte az ellenállásomat, és áthatolt az eddig kemény páncélon. Gideon birtokában volt a tudásnak. Megvoltak a maga démonai. Egymás tükörképeivé váltunk, visszavetítve a másikra legbensőbb világunkat, legmerészebb vágyainkat. Szerelme megbéklyózott, átformált, és én csak azért esedeztem, nehogy kínzó múltunk elszakítson minket egymástól. "Day erőteljes története felizgatja s magával ragadja az olvasót." - (RT Book Reviews). 

Ár:

3700 és 3999 Ft-os árak között láttam szerte a neten ás könyvesboltokban, de ha jól tudom az Alexandra 2+1-es akciójában is elérhető! Továbbá Pdf formátumban is elérhető.


www.weheartit.com

Ismeritek ezt a könyvsorozatot? Mi a véleményetek róla? 

Sok puszi nektek, köszönöm, ha elolvastatok:







2 megjegyzés:

csak1csajszi írta...

Nekem a szürke könyvek jobban tetszettek, a harmadik könyvet nehezen olvastam ki, de azért megszerettem ezt a sorozatot is. Amit ajánlani tudok most, az a milliárdos-feleségek , eddig két könyv jelent meg a négyből, az Érdek házasság, és a Trükkös házasság.

hajnoca3 írta...

Mindkettő jó, de más mégis. Nekem talán azért lett kedvesebb a Crossfire sorozat mert jobban tudok azonosulni Evával mint Anával. Ana túl ,,p.csogta" a dolgokat néha , Eva tökösebb volt nekem, nem tudom! Mindkettő jó és kész :) Most mást olvasok, vár a tabletemen sorban 5 könyv , előbb azokat akarom kivégezni de majd megnézem ezeket is köszi!!