2014. január 26., vasárnap

Weekly pictures 2014.1.26.

Sziasztok Szépségeim!

Ismét vasárnap,ismét az ezentúl állandó heti összefoglaló rovat, a heti képeim összegyűjtésével. Igazándiból nem volt olyan hú de jó hetem, nem mondom, hogy nem kell küzdeni az életben, egyik nekem nagyon kedves személy betegeskedik, neki innen is jobbulást kívánok és kitartást,de voltak szép pillanatok is benne, szóval hoztam képeket ezekről :)



Teljesen megörültem mikor megláttam ezeket a neves csokikat. Kiskorom nagy emlékeit juttatta eszembe egyből és sejtettem,hogy az S betű süni lesz így vad keresésem eredménye lett, hogy egy sünis a gyűjteményembe, egy pedig Istihez költözött .
Tegnap a törzshelyünkön voltunk, finom is volt az a vodkanarancs, imádom a 100%-os narancslevet.
Ismét szereztem egy kis Jácintot magamnak, egy fehér szépséget. Nagyon szeretem ezeket a tavaszhozó virágokat, mikor megláttam,hogy mennyire olcsó a Sparban, egyből akartam venni. Igenám,de mikor észrevettem őt, a két virágos hajtásával tudtam, rám várt, jött is velem haza, igaz aznap szakadt le a hó, de nekem tavaszt lopott a szívembe :)
Az utolsó kép mai. Hazaérkezvén Istitől letettem az ágyamra a kis táskámat, aztán gondoltam egyet és lekaptam, hogy  megmutathassam nektek, hiszen nagyon is édes, egyénként ő egy Atmosphere bag :)


A héten Elie Saab kollekciója teljesen lenyűgözött. Régen volt ilyen, hogy egy tervezői kollekcióra felkaptam a feje, és imádom nézegetni a képeket a ruhadarabjairól, valami meseszépek. Közben a Marie Claire legújabbját forgattam amiben az instás poszt szuper lett!
Túlélőcsomagom egy átlag napom, kaja-pia, könyvek, telefon, újság stb.
Egy rossz nap után jutalom a lelkemnek pár beauty candy!

 És hát a végére mit is hagyhattam volna, mint a havat. Jött, nem vártuk, de ha már jött, jöhetett volna több is.

Nektek hogy telt a hetetek?

Sok ölelésem:





3 megjegyzés:

djkaty írta...

Nagyon tetszik a táskád! A hóval kapcsolatban pedig egyetértek... :-(

Andus írta...

A sünis csokit amikor megláttam, egyből tudtam, hogy tuti megvetted! :)
A 100%-os narancsléért pedig én is odavagyok, csak én vízzel vegyítem, a vodkát meg tisztán iszom....A gyomromnak nem biztos, hogy így a legjobb. :D

hajnoca3 írta...

Köszönöm,én is szeretem ezt a kis táskát, és nem Te vagy az első aki dícséri! Látod lehet kincseket lelni a turkálókban is! :)

Hát a sünis csoki, ne is mond! Azóta szerettem volna még venni az egyik barátnőmnek, és nincs! Ki van konkrétan válogatva a süni belőle :( A narancslé esete meg már csak ilyen :D