2014. január 19., vasárnap

Weekly pictures

Sziasztok Kicsinykék!

Elhatároztam, hogy lesz mert jó ez a képes összefoglaló, és rendszeresíteni itt a blogomon. Próbálom majd mindig vasárnapra időzíteni, mert tényleg jó összegezni és végiggondolni mi is volt a héten, miket csináltam, merre jártam,és öröm ebből pár apró részletet megosztanom Veletek! :)



































Ki más is lehetne középen ha nem a sünikém Rozi :) Sikerült vacsorázás közben elkapnom a pillanatot amikor éppen öltögette a nyelvét a nagy száj nyalogatás közben, írtó aranyos nem? Imádom őt töretlenül, jelenleg nagy versenyben vagyunk az Erizo törpesün tenyészet rendezésében lebonyolítandó süniversenyen, ha van kedvetek és nagyon hálásak lennénk amúgy érte, szavazzatok az én gyönyörűségemre : Szavazz Rozira
Ezt a süni tenyészetet amúgy meleg szívvel ajánlom, nagyon gazdibarát, segítőkész csapat tüneményes vezetőkkel, akik szívvel lélekkel gondozzák a kismanóikat, mindegyikbe külön szerelmesek és tanácsért is bátran fordulhattok hozzájuk! Elérhetőek Facebook-on is, és weblapjuk is van. Erizo Törpesün tenyészet Facebook

A hetem nem volt felhőtlen sajnos, köszönhetően a náthámnak, vagy inkább megfázásomnak amit nem részleteznék, de kiakasztó volt. A sok munkahelyen töltött idő sem kedvez a lelkemnek és a hétköznap apró cseprő (kinek mekkora tudjátok) gondjai, inzultusai sem javítottak a kedvemen, de ezt is letudtuk. Úgy döntöttem szerdán, hogy nekem most jött el az ideje a pihenésnek, plusz segítenem is kellett családon belül így kivettem két nap szabit, utána azért sikerült kilábalnom a betegségből is.
A csodálatos Jácintunk olyan intenzív illattal lengte be a lakást, hogy még az emeletre felérve is erős volt, sajnos mára elnyílott.
Vettem olvasnivalót is az unalmas perceimre, amik Fashionnel és Beautyval kapcsolatosak, emellett olvasok rendületlenül könyveket is, a héten már a másodikat olvasom ki, és tetszenek! Szeretem, hogy a tableten mindig velem lehet egyszerre több kötet is.
Csavarogtunk Istivel a városban, sikerült lecsapni az essence kívánságlistás darabjaira amiről hozok a héten majd posztot, plusz ma voltunk piacozni, ami bár kicsit béndzsán sült el, az utána Tescoban eltöltött idő jó volt.


Isti meglepett ezzel a gyönyörűséggel is, nagyon- nagyon boldoggá téve ezzel engem!

A Fehér rózsa jelentése:
Hallgatás, hűség, beleegyező szerelem, titkos szerelem, csend, áhítat. Ártatlanság, tisztaság,
megérdemellek, szerelem, gyönyör, méltó társ. 


Nektek hogy telt a hetetek?

Köszi, hogy bekukkantottatok, várlak vissza benneteket:


Nincsenek megjegyzések: