2014. január 17., péntek

Balea Seelenzart Arcmaszk

Sziasztok Csibék :)

Egy arcmaszkot szeretnék nektek mutatni, amit már kétszer használtam, és tetszett. Egy Baleás dologról van szó, ami többféle verzióban kapható a dm üzleteiben, megtalálhatjuk a mi bőrünk igényeinek megfelelőt. Amit én vásároltam az a ,,Seelenzart maszk" barackmagolajjal és shea vajjal.


Limitált kiadású volt ez a masz, mely intenzív ápolást ígér. Az illata kissé virágos, kellemes, de enyhén fura is, nem tudom mihez hasonlítani sajnos, meg kell szagolni ahhoz,hogy tudja az ember milyen is. A kis tasak kettő egységre van osztva, tehát elvileg két alkalomra elegendő krémet tartalmaz, de ha négy felé lenne osztva nekem az is tökéletes lett volna, ugyanis már kínomban nem tudtam hova kenjek még belőle, annyira sok volt, ez számomra teljesen pozitív benyomást kelt, csupán zavaró, hogy nem én koordinálom mennyit kellene az arcomra tenni. Próbáltam már ilyen maszkoknál azt, hogy visszacsomagolom és majd elhasználom a negyedét ami megmaradt, de sosem került rá sor, ronda ha rászárad az összemaszatolt krém és csak hánykolódik a fürdőben, mivel ez nem egy olyan krém amit naponta felkenek az arcomra. Ez valóban egy kényeztető ápoló dolog, ami akkor jó ha beleülsz a kádba, relaxálsz és pihensz, feldobod pár percre, ellazulsz , majd mikor lemosod finom babapopsi puhaságú lesz a bőröd és szinte fürdesz a tisztaság érzésben!


2x8 ml , mondom, nekem 4 ml is bőven elegendő lenne!A hátoldalon van használati utasítás is hozzá. Sárgabarackmag olajat tartalmaz ami gazdag linolsavakban, hidratál és rugalmasságot kölcsönöz a bőrnek. Jó benne a shea vaj, amiről biztosan mindenki hallott már, a panthenol és E-vitamin meg még több pluszt ad az arc bőrének.
Vastagon felkenjük, 10-15 percig hagyjuk hatni a tiszta bőrön. Ami érdekes, hogy nem kell lemosni, külön kiemelték, hogy kozmetikai kendővel töröljük csak le, gondolom utána a benne található jóságok még kifejthetik hosszabban a hatásukat.


Itt látható használat közben. Fényes, fehér krémes állagú, itt már kissé beitta a bőröm. Nem jellemző rá,hogy megszárad, mint pár másik terméknél!

Összességében nem rossz dolog, az illata érdekes, nekem fontos , hogy isteni illata legyen az ilyen dolgoknak, mert az is egy pluszt ad az ápolás mellett. Talán valami édeskés vaniliás illattal jobban kibékülnék, nem tudom. Ami nagyon szuper, hogy puha lett a bőröm, éreztem az ápolást, éreztem, hogy jót tett neki, még este is kellemes érzés volt az arcbőrömhöz érni annyira sima és feszes volt! Ajánlom a Balea maszkokat nyugodt szívvel!

Ti melyik ilyen tasakos arcmaszkra esküsztök? Van olyan aminek nagyon finom illata van? Kipróbálnék még másikakat is :)

Köszönöm,hogy velem voltatok, sok puszim nektek:



Nincsenek megjegyzések: