2014. január 16., csütörtök

Az első Orly lakkom!


Sziasztok lánykák!

Ma egy Orly körömlakkot szeretnék nektek megmutatni, amit úgy kaptam :) Kellemes, piszkos rózsaszín színű, de nem az az essence féle, ami már a gyűjteményem része, ez kicsit szebb! Direkt egy rétegben teszteltem első körben, hogy megláthassam mennyire tartós. Ugyanis én azt vallom, az igazán profi lakkok fedjenek egy rétegben jól és bírjanak ki legalább 2 napot egy rétegben is! Ezt teljesítette a még elég intenzív gépkapocs bányászásom mellett is, ami szerintem eléggé bíztató jelnek tudható be!



























Mivel ez az első Orly lakkom, gondoltam utánanézek a kínálatnak, és be kell valljam,eléggé szép példányokra akadtam, gyönyörű színekben, gyönyörű irizáló árnyalatokban, hm :)

Az árnyalat amúgy a 067-es Santa Fe Rose. Az üveg tartalma 18 ml, tehát szép nagy adag lakkot kapunk!

Véleményem szerint két rétegben, fedőlakkal pedig még pluszban pláne egy tartós lakkról van szó :)

Hogy tetszik nektek? Van Orlytok?

Köszi,hogy itt voltatok,sok puszim:




Nincsenek megjegyzések: