2011. július 11., hétfő

Balea Young Soft & Clear teszt

Sziasztoooook

A nyári bőrápolásnál már említettem , hogy a melegben előjönnek a pattanások , főleg a homlokomon . Akkor kezdtem el használni ezt a terméket , most pedig már eltelt annyi idő , hogy tudjak róla tesztet írni . Tehát a termék a már említett golyós pattanáseltávolító , amely szalicilsavat tartalmaz , ezáltal leszárítja a pattanásokat és hűsitő hatásával frissíti a bőrünket , ígéri a doboz .


Maga a kinézete nekem tetszik , a szemkörnyékápolók kiszerelésére emlékeztet , a tetején golyóval amivel kenegethetjük a pattanásokat . Én az egész arcomra kentem , mert jó érzés volt tényleg , hűsítő . 


Így néz ki 


Így kell alkalmazni

Nekem tetszik , de komolyan mondom , függő lettem . Folyton mikor eszembejut kenegetem a bőröm , mert olyan hűsítő érzés . Nagyon nagy változást nem látok a bőrömön , tény , hogy kevesebb pattanásom van , de azért van . Leszárítja a pattanásokat , de lassan . Ennek ellenére lehet újravásárolnám , mert megszerettem , főleg a kellemes hűs érzés miatt , de mikor bekenem tényleg puha lesz a bőröm tőle , főleg a miteszerek ellen jó szerintem . 







2 megjegyzés:

Nóra írta...

Mennyi idő után írtad meg a tesztet? Tehát mennyit vártál a hatékonyság tapasztalásáig? :) Jónak tűnik,lehet én is beszerzem :)

hajnoca3 írta...

A tesztet 1 - 1, 5 hét után írtam , de látszik az eredmény amúgy pár napon belül , de ilyen hú de nagy csodát azért nem tesz . Viszont én szeretem mert tényleg hűsít és nem olyan piros a bőröm a pattanásoknál .