2011. július 9., szombat

Jelenlegi kedvenceim

Sziasztoooook

Most megmutatom nektek azokat a termékeket , amik az elmúlt időszakban a kedvenceim lettek és sokat használtam őket .




Itt láthatjátok a Sana lábspary - t , amiről lesz teszt , ezért most csak annyit írok , hogy nekem bevált és jó .

Editt Volume Extreme vízálló szempillaspirál , melyet egy eurós boltban vettem és nekem nagyon bevált , igaz nem vízálló , de nagyon szép pillákat csinál . 

Essence bronzosító gyöngyök , szépek nagyon , főleg ilyen olcsón nem lehet kihagyni . 

Nivea Expressz hidratálás testápoló , már a második kis flakonom ez belőle , a nagy nagyon drága és sosem használom el a nagy testápolókat , ezért inkább miniben vettem meg megint . 

Essence mini lipgloss , az ördögös kollenció átlátszó és csillogó tagja . 

Essence paletta , erre újra rábukkantam és sokat használtam . 

Fülbevalók , volt róla poszt , hogy kaptam őket . 

Pusziiiiimusziiiii 


Nincsenek megjegyzések: