2011. július 14., csütörtök

Körmök - You Rock 04 Let me in pink

Sziasztoooook

Tegnap sikerült meglesnem a You Rock kollekciót , mert végre megérkezett . Nagyon tetszik . Főleg a körömlakkjaik még két színt szeretnék megvenni mindenképpen . A kollekció tetszik , mikor néztem én vettem meg belőle az első darabot .  Én most a 04 - es rózsaszín árnyalatot , a Let Me in Pink - et . Nagyon szép és jól is fed már egy rétegben is , de én kettőt festettem , rá pedig az essence btgn fedőlakkja került két rétegben .










És röviden beszámolok az Utcazenéről . Nem tudom ismeritek -e ezt a rendezvényt , Veszprémben tartják immáron 4 napon keresztül , amikor is több színpadon több fellépő van , ezen kívül mindenhol kis zenekarok és zenészek szolgáltatják a talp alá valót végig végig . Hatalmas tömeg , nagy feeling , meleg és érdekességek , pl simogattam óriáskígyót , kaptam ingyen ölelést , láttuk a Kiss Ramónát ( Zsófi a Barátok közt - ből ) :D Nagyon sokat mentünk , tökre elfáradtunk . 

Pusziiiiimusziiiii 


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

tényleg szép színe van.. nekem az a nagyon világos kék tetszik :)
Mennyibe került?

hajnoca3 írta...

Nekem is , meg a barnás ami lilásan csillog , 369 Ft volt ha jól emlékszem :D

nicolette írta...

nekem is tetszik a színe nagyon:)

Ani smink és köröm írta...

Nagyon szép színe van, én sokkal világosabbnak gondoltam