2011. július 28., csütörtök

Smink - GG Jenny Humphrey

Sziasztoooook

Ma folytatódik a smink GG módra , ma Jenny sminkjét készítettem el , mert jött is erre kérés , meg amúgy is őt akartam , mert neki van talán a legkarakteresebb sminkje a 3 . évadban . A többieké elég kis natúr , na de ő igazi vadóc . A haja , a sminkje is .


A szemek feketével kontúrozottak , a száj sötét , és szerintem ebből is látszik , hogy ha az egyik hangsúlyos a másik nem lehet szabály nem mindig igaz . Van amikor nekem sem tetszett , pl az utolsó részben a 3 . évadban sötét szemhez egy sötét barna rúzst viselt , nem volt szép . 








Amiket használtam : 





Első lépésként , miután korrektoroztam és alapozta a bőröm , a szememre , húztam egy nedves vonalat az essence palettából , a fekete színnel , alulra és felülre is , ezt egy kicsit elsatíroztam . Ezután egy sötét szürkés - feketés , de nem teljesen fekete színt vittem fel az egész szemhéjamra , majd felülre egy fekete sötét színt tettem és azzal árnyékoltam . Göndörítettem a pilláimat , majd egy vízálló spirált tettem rájuk két rétegben . Kis bronzosító az arcra . A számat pedig az essence sötétebbik liptintjével színeztem . 

Remélem tetszik nektek , írjátok meg a véleményeteket mert kíváncsi vagyok .

XoXo .. Gossip G... izé  Hajnóca :D 


1 megjegyzés:

αηιтα írta...

:)) jó lett ám ;)