2011. július 27., szerda

Gossip Girl sminksorozat - Blair Waldorf

Sziasztok

Mostanában szinte minden nap Gossip Girl - t nézek , és arra gondoltam , hogy készítek a csajokra jellemző sminkeket és ebből egy sminksorozatot indítok . Kivel mással is kezdhetném ha nem Blairrel :)

A kis cselszövőnek mindig szép a bőre , van mikor sötétebb pirosas a szája , van mikor világosabb rózsaszínes , de a szemei általában nincsenek agyonsminkelve , úgy értem nem erős a sminkje . Természetes , barnás árnyalatokat visel a legtöbbször .


Szóval megpróbáltam egy Blaires sminket csinálni .








Elkészítés : lealapoztam az arcom , majd jöttek a szemeim . Alapoztam a szemeimet a házi készítésű szemhéjalapommal , majd alalulra egy barackos árnyalat került az egész mozgó szemhéjamra . Ezután a külső részére egy világos barnás árnyalatot satíroztam , majd a mélyítővonalba egy erős barnát ütögettem bele , a széleket pedig egybesatíroztam . Pirosítottam egy barackos árnyalattal , majd a számra egy barnás rúzst tettem , melyre világos rózsaszín szájfényt ütögettem . 


Ezeket használtam , itt láthattok mindent a képen ami a sminkhez kellett . 


Itt pedig bejelöltem a színeket , amik a szememre kerültek , sorrendben . 




Itt láthatjátok a palettán bejelölt színek helyét . 

Puszi 


4 megjegyzés:

αηιтα írta...

nagyon szupii lett. :) szívesen látnék még gossipgirl-s sminkeket, pl.: jenny. :)

Nóra írta...

Jobb oldalt fent a sünis huncutkodásod olyan aranyos! :D :) És szerintem is jó lesz ez a gg sminksorozat :))

hajnoca3 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
hajnoca3 írta...

Sziasztok

Anita : köszi , örülök , hogy tetszik , lesz Jenny - s is :D

Nóra : Köszi :D Ma kaptam azt a sünit :D