2011. július 10., vasárnap

Lábfrissítő spray

Sziasztoooook

Nyáron szerintem hasznos dolog egy lábdezodor vagy lábfrissítő spray . A kettő lényegében ugyanaz , funkcióját tekintve is , azzal az eltéréssel , hogy a lábfrissítő spray szerintem jobban hidratál . Ezt abból is gondolom , hogy amit én vettem , annak a flakonján az is szerepel , hogy masszírozzuk bele a bőrbe . Több félét is próbáltam már , és érdekes módon eddig mindnek egy jellegzetes mentolos illata volt . A mostaninak a legerősebb talán az illata . Elég jónak tartom , mert tényleg  nem izzad a lábam , és az illata is jó :D Főleg cipőkben van gáz ilyenkor , van olyan amivel akármit csinálok akkor sem az igazi . Most tehát megmutatok nektek egy nekem bevált darabot , melyet a Tescoban vásároltam ha jól emlékszem 400 Ft volt nagyjából .  Ez a termék nem más mint az a Sane foot care spray .



A hátoldalon található leírásban az szerepel , hogy illóolajokat tartalmaz , amelyek méginkább ápolják a lábat , javítják a vérkeringést . Frissíti és élénkíti a lábat . A javaslat szerint fürdés után kell befújni a lábikat , belemasszírozni a spray - t , és ügyeljünk a lábujjak közötti területre . 


Szerintem jó termék , főleg az ár aránnyal értelmezve , ugyanis nem tudom néztétek - e már , de például a Scholl termékei ezer Ft felett vannak , és szerintem semmivel nem jobbak . 

Pusziiiiimusziiiii

Nincsenek megjegyzések: