2011. július 15., péntek

Turis Haul

Sziasztoooook

Voltunk turkálni és tök jó cuccokat sikerült szereznem jó áron . Először egy kilós turiba mentünk be , ahol tömött kosárral mentem a próbafülkébe , de a cuccok nagy része vagy nagy volt vagy kicsi , ezért csak egy teljesen új new look cipőt és két atmosphere top - ot találtam . A cipő tuti új , a talpa érintetlen volt , pont a méretem , ez 1200 Ft volt , a két felső pedig együtt 400 Ft .








Aztán voltunk még egy turiban , ez egy darabáras turi volt már , de minden féláron volt . Itt is sok mindent tudtam volna venni , de megvolt szabva egy keret amilyen értékben költhettem , így egy szoknyanadrágot és egy ruhát választottam . Pár száz Ft - ok voltak . 

Pusziiiiimusziiiii 


4 megjegyzés:

Viszkok Fruzsi írta...

tök jókat vettél.. :P nem hiszem el, hogy ahova én megyek turi, ott tuti csak nagy cuccok vannak... :/

hajnoca3 írta...

Köszi :D Nincs a közeledben másik turi ? Érdemes több turiba is benézni

Zsófi írta...

Oh Jézus, ezek nagyon jók! Imádom a cipőt és a ruhát!

Renii írta...

Az a cipő milyen jó :O Nagyon tetszik :)