2011. július 18., hétfő

Hajfestés L'oreal sublime mousse - Praliné



Sziasztoooook

Másodszorra festettem a hajam ezzel a fajta festékkel és most is jó volt és könnyű . Sok van benne , jó az illata , és a balzsam is jó hozzá , és több hajmosáshoz is elég . Egy árnyalattal világosabb festéket vettem , előtte volt ugye a sötétszőke , most pedig a 750 - es praliné árnyalat , ami a hajamon kicsit barnás lett .


A baloldalival volt legutóbb festve , az a sötétszőke 700 - as árnyalat , a jobboldalival lett most , az a 750 - es praliné . A dobozban van egy fehér tubus , azt kell a feketével egybeönteni és egyszer lefordítva már használatra kész . A hab nem csöpög . Tényleg könnyen festhetjük a hajunkat vele , egyedül is .




Ilyen volt a hajszínem a festés előtt . 




Ilyen amikor felkenem



Miután megmostam a hajam és lemostam a festéket 




Mikor már megszárítottam 




Ilyen lett a hajam . Nekem tetszik . 


Alapvetően érdekes , hogy ez egy eggyel világosabb árnyalat és mégis sötétebbnek hat , viszont fényben nagyon szőkés . 

Pusziiiiimusziiii 


Nincsenek megjegyzések: