2011. július 22., péntek

Smink , köröm és tárolás



Sziasztok 

Sokat szorgoskodtam ma és támadt egy ötletem . A rúzsaimat egy ceruzatartóban fogom tárolni , méghozzá egy olyanban , amit én csinálok egyedire . Egyszerűen csináltam egy borítót a sminkjeim képéből , azt kinyomtattam majd ráragasztottam . 





Aztán sminkeltem is , egy szép színes extrém sminket csináltam , de kétféleképpen , az egyik részt kihúztam hosszan egészen , a másikat nem  . 








Nem adja igazán vissza így kicsiben , de nagyon színes . 

A körmeimet is színesre csináltam , alaplakknak felvittem a You Rock rózsaszínjét , arra pedig különböző színekkel foltokat húztam . 




Pusziiiii 

2 megjegyzés:

A. írta...

Jobban kijönnének a színek és egységesebb lenne,ha lealapoznád az arcod előtte. Nem cseszegetés,csak észrevétel.

hajnoca3 írta...

Köszi , minden kritika kritika , amit el kell fogadni és a tanácsok pedig hasznosak . Igen igazad is van . Itthonra nem szoktam alapozni és csak megvalósítottam a szemeimen ami eszembejutott :D