2011. július 6., szerda

Smink és mini haul + teszt

Sziasztoooook

Elég régen írtam , mentségemre szolgáljon , hogy 3 napja lakást festünk . Igen , én is átmentem is meszesbe , úgy néztem ki körülbelül :D amúgy vidám színeket választottunk , pl narancs és mokka .

Ma egy nagyon nőcis sminket csináltam , amihez az ihletet a The Saturdays - Notorious című dala adta . Nézzétek meg a klipjét , nagyon csini sminkekben pompáznak a csajok .












Vásároltam tegnap egy essence bronzosítót és egy btgn fedőlakkot , amit már régóta akartam , csak nem volt . 


Itt a csuklómon látszik a bronzossága



Így néz ki , akciósan 99 Ft  volt  




5 megjegyzés:

Nina írta...

De jó 99Ft-ért nálunk a blossoms etc kollekció van 99Ft-ra leakciózva!

http://devilgirlmakeup.blogspot.com/

Billiondollarbaby írta...

tetszős ez a smink, csini:)
Betettelek követésre, kérlek ha tetszik a blogom te is tedd meg ezt ;)
http://missglamorous-mindenamiegynonekkell.blogspot.com/

Nóra írta...

99?? :O Muszáj egyet beszereznem :D

hajnoca3 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
hajnoca3 írta...

Szijasztok

Adri : köszönöm , követtelek eddig is :D

Nóra : 99 Ft volt igen :D