2011. július 17., vasárnap

Hogyan nézek ki reggel

Sziasztoooook

Alapvetően mindenki a legszebb arcát igyekszik megmutatni a külvilágnak , a többi embernek . Az előnytelen , sebezhetőn oldalunkat elrejtjük , hogy csak az előnyöset lássák mások . Gondoljunk csak egy párkapcsolatra , először igyekszünk , hogy a társunk szépnek és csodásnak lásson minden pillanatban , de ahogy komollyá válik a dolog , elmélyül a kapcsolat , már vállaljuk a valódi magunkat , aki nem talpig sminkben , beszárított hajjal kel fel  . Nem is lehet azt , hogy a másik mindig sminkben lásson .  Érdemes ennyire lepleznünk magunkat , vagy jó ha néha megmutatjuk a valódi arcunkat ? Szerintem jó , ebből is lehet látni mire képes a smink , de egy természetes szépséggel szerintem mindenki bír , ami alapvetően csodás . Nem kell tehát hinni a magazinoknak , és a benne látott agyonretusált képeknek , higyjétek el , nekik is vannak karikáik , nekik is zsíros a bőrük , és nekik is kócos a hajuk reggelre . Sokan azonban elhiszik , hogy ők szinte tökéletesek és jobbak náluk , na ezt nem szabad .

Az én igazi arcom :


Kómás voltam még , de ez vagyok én . 


A barátomat kérdeztem , hogy ő szépnek lát , vagy egyáltalán milyennek lát ébredés után . Azt mondta , hogy persze , hogy szépnek lát . Észre sem veszi , hogy kócos a hajam , vagy karikás a szemem . Látjátok ..... minek aggódni ..... 

Pusziiiiimusziiiii 

Nincsenek megjegyzések: