2011. augusztus 4., csütörtök

Arual szemhéjpúder

Sziasztok

Gondolom már láttátok más blogokon is , hogy az Arual cég nyit a blogok világa felé és termékeket küldenek tesztelésre . Én is megkaptam tegnap a kis csomagot , ami egy szemhéjpúdert , egy rúzst és egy körömlakkott rejtett magában .



Elsőként is ha információkat szeretnétek még erről a cégről , akkor látogassatok el a weblajukra : www.arual.hu , vagy keressétek a Facebook oldalukat . 

Az , hogy a termékeket ingyen kaptam természetesen nem befolyásol a véleményem leírásában . Azonban ezúton is köszönöm az Arualnak a termékeket . 

Az első dolog ami a legjobban tetszik a három közül az a szemhéjpúder . Egy fehér szín  , ami ugye tudjuk mindig kényes palettákban és mono esetében egyaránt . 



Első ránézésre és swatchra 5 / 5 

Ő lenne az . Szép kis mono , elő swatchra is selymesen csillog . Viszont amikor kinyitottam a kartondobozkát 
amiben a tertmékek voltak , már szét volt esve . Így : 




Elszomorodtam , mert azt hittem ennek itt vége , de szerencsére vissza tudtam tenni a helyére . Tekerős amúgy a tégely , de ezt a problémát orvosolni kellene mert így ezek szerint nagyon könnyen szétesik .

Ezért a csomagolás nekem 5 / 3 

Aztán kipróbáltam sminkben és swatchokban több rétegben :




Na ez a rossz fény miatt sehogy sem jött össze . De jól építhető . 




A bal oldalon csak az Arual van , a jobb oldalon csempésztem bele feketét . 




Itt látszik menyire is szép . Tartósnak is mondanám . 


Összességében nekem 5 / 4

FONTOS : ha az Arual webshopjában vásároltok a www.arual.hu oldalon és beírjátok a blogom nevét a megendelés során , 15 % kedvezményt kaptok . 

Hamarosan jön a rúzs és a lakk tesztje is . 

Puszi : Hajni 


Nincsenek megjegyzések: