2011. augusztus 31., szerda

Csinálj ingből ruhát vágás és varrás nélkül



Sziasztok

Több helyen is láttam már erről videót , szóval ha érdekel benneteket a téma találtok azt is ebben a témakörben , én most azonban képekben mutatom meg nektek , hogy tudtok pár perc alatt egy ingből ruhát csinálni magatoknak . Annyira bevált , hogy konkrétan többen nem mondták meg , hogy az rajtam egy ingből van !


Első lépés , hogy vedd fel az inget így , hátul gombold be , az ujjai pedig lógjanak melletted . Ezután két lehetőséged van , de az függ az ing nagyságától . Az ujjait húzd hátra és kösd meg 2x legalább , vagy ha körbe ér , akkor ugyanígy csak gyere az ujjakkal előre és ott kösd belőle masnit. Eben az esetben a derekad már elég hangsúlyos lesz és nem kell majd öv . 


Láthatjátok itt én is így tettem . 







Ennél a verziónál hátul kötötte meg és egy övvel hangsúlyoztam a derekam 




Hátulról így nézett ki 




Bocsi a tükrös képért , a sajnos csak így tudtam 







Ha kérdésetek van írjátok meg .

Puszi : Hajni 


6 megjegyzés:

Viszkok Fruzsi írta...

dejóó :P kipróbálom (:

Bikira írta...

Tök jó, hogy te meg is mutattad, milyen a gyakorlatban.:) Csini.;)
(Andi)

Makeupcakes írta...

Ez mekkora ötlet!:)

hajnoca3 írta...

Igen , én nem nagyon szoktam az ilyeneket , de ez érdekelt . És nem lett rossz , a barátomnak és apukámnak fel sem tűnt :D Anyukám meg ismeri jobban a cuccaimat és tudta , hogy nincs ilyen ruhám ezért sejtette a turpisságot :D

Viktória írta...

nagyon jó h megcsináltad, szép lett és tényleg nem lehet megmondani, hogyan készült :D

Nóra írta...

wow,a rózsaszín különösen jó :)