2011. augusztus 1., hétfő

Blog sale

Sziasztok

Teszek fel pár dolgot ide blog sale - ba , amik nekem már nem kellenek , vagy egyszerűen nem használom már őket és nem akarom , hogy nálam porosodjanak , ezért gondoltam másnak lehet jó lenne és örülne neki . Aki elsőként leírja kommentben mit szeretne és mellé az e-mail címét azé lesz az adott dolog , a termékek ára a postaköltséget nem tartalmazza , azt is a vevő fizeti , ő döntheti el hogyan kéri , simán , ajánlottan stb . Fizetés módja előreutalás a számlámra . Remélem lesz ami tetszik nektek és valaki örömét leli benne .

Szóval

NYC ajakfilc , kétszer használtam kb . Eredeti ára 1190 Ft , Blod sale ár : 700 Ft - ELKELT



Balea ápoló mattító krém gyümölcssavval , alig használt , lejjebb van is róla kép , alig van kibontva  500 Ft - ELKELT 





Rival De Loop sminklemosó , minden bőrtípusra , másikat használok azért adom ezt el , 150 Ft - ELKELT 



True Love tekerős szájfény - rúzs , 1x használtam , nem az én színem , a színe a tetejénél látható ,  100 Ft 


She double black kétvégű fekete szempillaspirál , eredeti ár 1399 Ft , Blog sale ár : 300 Ft  - ELKELT 

Miss Sporty vízálló fekete szempillaspirál 300 Ft - ELKELT   



Essence zöld mono szemhéjpúder 100 Ft  - ELKELT 



Catrice rúzs , nem az én színem azért adom el , de nagyon pigmentált 150 Ft 



3 részes TCW paletta , első szinten szájfények , második szinten szemhéjfestékek , a harmadik szinte pirosító , abból használtam csak szinte , látható  400 Ft - ELKELT 






Puszi nektek : Hajni 


8 megjegyzés:

Galatea írta...

szia
csere is érdekel?

Rami írta...

szia. engem érdekelne a TCW paletta és az essence mono:)
stilusesegyeb@freemail.hu

hajnoca3 írta...

Galatea , mire ?

Rami , írok e-mailt

Galatea írta...

szia
írom a listát
-farmasi csillámos spirálok (4szín: zöld, kék, arany, ezüst
-essence sun club 4-es paletta-bali fever
-avon szemceruzák
-jillian dempsey lila
-light blue and black
essence ceruza 2végű mix&match
-avon rózsaszín fekete rúzstok
-avon 3színű onyx lustre lila szájfény

-6dzínű rózsaszínes márkátlan paletta
-4es márkát 3féle kék 1fehér paletta
-cantara bronz-arany 2es szhéjpúder
-essence multi dimension -purple cherry-lila lakk
-essence where is the party-lilás lakk
-she sötétbarna lakk
-fleur da sante szájfény paletta
-2avonos tégelyes szájfény-pink-barna
-alapozó ecset

hajnoca3 írta...

Galatea Ezek jól hangzanak , képet esetleg tudsz küldeni ? Egy csoportképet vagy valami :D Meg írd meg , hogy mit szeretnél te :D

hajnoca3 írta...

Ja igen , a hajnoca3@freemail.hu címre küldd légyszíves , köszi

Galatea írta...

ment a mail

hajnoca3 írta...

Köszi , írtam is neked , akkor ha érdekelnek a szemhéjfestékek szólj és fényképezek neked