2011. augusztus 19., péntek

Díjat kaptam

Sziasztok


Képzeljétek ,  Renii volt olyan aranyos és kedves , hogy díjat adott nekem , örülök neki nagyon , köszönöm !




Szabályok: 


1. köszönd meg annak a személynek, kitől kaptad, és linked az oldalát
 2. tedd ki a díj logóját az oldaladra
 3. készíts listát a 10 kedvenc sminktermékedről
 4. add tovább a díjat 10 bloggernek és tudasd velük

A kedvenc sminktermékeim :

1. Essence quattro bali fever
2 . Noname vízálló szempillaspirál 
3. essence ajakfilc , a világosabbik
4. Essence golyós brozító
5. Avon rúzs , fukszia színű 
6. essence ecsetek , a satírozó és a púder ecset is 
7. Catrice matt m . sand beige hab állagú alapozó 
8. Körömlakkok , de sok van 
9. babapopsitörlő ( igen , nekem ez is a smink része mert ezzel távolítom el , valamint sminkelés előtt ezzel törlöm át az arcom)
10. A saját magam által készített szemhéjalapom

Akiknek odaadom :

Gondolkodtam , hogy kiknek is adjam oda ezt a díjat , és kiválasztottam pár embert :

Először is Renii , neked odaítélem , aztán Citromhab , Timi ( Crystal makeup ) stb stb . mindőtöket szeretem valamiért , de tényleg ! Szóval nem tudom felsorolni itt most azt a sok embert . 

Puszi : Hajni 


Nincsenek megjegyzések: