2011. augusztus 24., szerda

Turis Haul - Clutch



Sziasztok csajok

Tegnap voltam turizni , méghozzá egy kilós turiban jártam , ahol is mikor beléptem első hely a táskás részleg . Egyből nekiálltam túrni és mit látok ? Clutch ..... , túrok tovább , még egy :D Na , nekem sem kellett több , mindkettővel be a kosárba mert egy szemfüles néni is nagyban vadászott . Van kitéve mérleg , ahol lehet mérni , hogy mennyit fogsz fizetni , összesen a kettő 300 Ft volt , még jó , hogy megvettem . Ebben a turiban egyébként nem ugyanannyi a kilós ár minden nap . Ha jól emlékszem hétfőn és csütörtökön 1550 , kedden és pénteken 1050 , szerdán pedig 650 Ft - ba kerül egy kiló . Most mutatom nektek a szerzeményeket :


A baloldali egy angliai clark ,a jobboldali egy Dorothy Perkins 










Puszi : Hajni 


2 megjegyzés:

Nóra írta...

szupik :)

hajnoca3 írta...

Köszi , hát mikor megláttam őket , dobtam is be a kosárba , hogy nekem ezek kellenek :D