2011. augusztus 11., csütörtök

F&F őszi kollekció

Sziasztok


Ma voltunk a Tescoban , és éppen akkor pakolták ki az új kollekció darabjait , főleg a táskákat , öveket , kiegészítőket . Sunyiban fotóztam a telefonommal , még a cipőknél is , ezeket a képeket hoztam most megmutatni nektek .




Pulcsik , voltak még hosszabb pulcsik is ilyen gombolósokból 




Név kezdőbetűjével és szívvel karkötő  , édes , de sajnos H betűst nem láttam és találtam 




Táskák , annyi jó táska volt , egyet néztem az 3 ezer valamennyi volt és volt még pénztárca , több színben 1250 Ft - ért kb , jól nézett ki 




Clutch 




Akciós Clutch , de nem volt rajta cimke 





Őszi cipők 














Több színben is volt 





Gumicsizmik , édesek nagyon , hatalmas a választék 






7

Fekete gumicsizma , nagyon vad 










Csíkos gumicsizma , kedvenc 





Benti mamuszkák , pihe puha , írtó kényelmesnek néznek ki 














Tutyis mamuszkák 









Cipők ismét



A képeket telefonnal készítettem , szóval ezért ilyenek és nem élesebbek , de szerintem kivehető a dolog . Nektek mik tetszettek meg így elsőre , írjátok le :D 

Puszi : Hajni 


6 megjegyzés:

Renii írta...

a karkötők nagyon tetszenek. :D Mennyibe kerültek?

Marcsi Kincsesládikája írta...

Úgy látom vannak jó dolgok :)

hajnoca3 írta...

Renii nem tudom , de majd megnézem :D

Marcsi , igen :D

Nóra írta...

Hú,sok jó dolog lesz megint :)) alig várom a következő leárazást :D mindig bevásárolok olyankor :D

Viszkok Fruzsi írta...

látom mennem kell *.* a táskák nagyon bejövősek :P

hajnoca3 írta...

Renii : 590 Ft megnéztem :D

Nóra : igen igen , én is várom :D

Fruh : a táskák nagyon tetszenek nekem is és 3000 Ft körül van a legtöbb , szóval nem is olyan drágák :D