2011. augusztus 26., péntek

NOTD és MOTD



Sziasztok


Mutatok nektek képeket egy sminkről és a körmeimről . A sminket nem ma csináltam , de azért megmutatom




A sminkem elég vad lett , az alapnak egy fekete kifelé ívelt fekete részt gondoltam , amit körvonalaztam és egybesatíroztam narancs színnel . Hozzá a narancs rúzst párosítottam , szerintem ez olyan Helloween - es nem ?:D Nektek nem az jut eszetekbe ?:D 






Felhasznált termékek :

Alapozó : catrice hab állagú alapozó sand beige
Szemfesték : essence paletta feketéje és 120 - as paletta élénk narancs
Pillák : vízálló noname szempillaspirál 
Ajkak : narancs rúzs ( nem emlékszem a nevére , de ez is egy filléres , már írtam róla bejegyzést is ) 










A körmeimet csíkosra csináltam , de egymással harmonizáló színekkel , nagyrészt essence lakkokat használtam , ha valakit érdekel írok pontos listát , csak szóljon akkor . A végén pedig csíkokban tettem egy csillogós lakkot is pár részre . 

Kíváncsi vagyok a véleményetekre csajok . 

Puszi : Hajni 


Nincsenek megjegyzések: