2011. augusztus 18., csütörtök

Catrice sand Beige alapozó és essence korrektor

Sziasztok

Vettem két dolgot , egy catrice hab állagú alapozót és egy essence korrektort . A korrektort már biztosan ismeritek , a három részből álló , kék , rózsaszín , barna színű , a kéket kell a piros foltokra és pattanásokra kenni , a rózsaszínt a szem alatti karikákra ,a  bőr színt pedig az esetlegesen nagyobb bőrhibákra vagy második rétegben a pattanásokra , majd erre mehet az alapozó . Én sok helyen olvastam már erről , de nem gondoltam , hogy ennyire jó . Az eddigi alapozóm egy folyékony alapozó volt , de nem vált be , mert csillogott tőle a bőröm és alig volt fedése , ezért elmentem vásárolni . Nézegettem és próbálgattam őket , mikor rátaláltam erre az alapozóra , tehát a Catrice sand beige 05 - ös árnyalató hab állagú alapozójára , valamint egy szinte ugyanilyen hab állagú essence alapozóra . Azért ezt választottam , mert azt ottani próbák alapján ez jobban fedett és jobbnak tűnt , 1100 Ft körül volt , azthiszem pontosan 1170 Ft volt az essence pedig 970 ha jól emlékszem .


Ez a korrektor 




Ez az alapozó 




A kiszerelése ilyen , 16 g - os és nagyon krémes , nem sok kell belőle tapasztalataim szerint 




Így látjátok az állagát 


A fedése jó , sőt mit több szerintem nagyon jó , elfedte a pattanásaimat is , mattított és a melegben is jó volt 

Én 5 / 5 - öt adok neki , főleg a korrektorral együtt nagyon jó 

Puszi  : Hajni 


Nincsenek megjegyzések: