2011. november 23., szerda

Butterfly pirosító

Sziasztok

Ma beugrottam egy eurós boltba , és megleptem magam egy pirosítóval, amit végülis nem terveztem , de mivel nagyon rég óta kerestem ilyen árnyalatot,és olcsó is volt, nem hagytam ott . Egy narancsos - terrakottás színről van szó , és mivel ez nem tartozik a gyakori pirosító színek közé , gondoltam egy próbát megér. Nincs is még ilyen színem , majd később lesz vele smink is , de elöljáróban annyit , hogy nekem nagyon tetszik.


Ez egy vaku nélküli kép , talán ez adja vissza legjobban az igazi színét. Ilyen erős szín , pigmentált , narancsos árnyalat . A kiszerelés 3 g , szóval sokáig elég lesz , az biztos . Ez a Butterfly kollekció ( még sosem hallottam róla ezelőtt ) 6- os árnyalata . 290 Ft volt , volt még pink színű is , mályvás és rózsaszín is , de azok nekem olyan átlagosnak tűntek .


Itt vaku nélkül látható


Sajnos magyar nyelvű leírás nincs rajta



Vakus kép , swatch 

És ilyen pigmentált , vaku nélkül , csodás <3

Nektek hogy tetszik ?

Puszi : Hajni 

2 megjegyzés:

Anett írta...

Nagyon jó, kár lett volna otthagyni! Remélem én is összefutok majd vele, eddig csak körömlakkból találkoztam Butterfly márkával.

hajnoca3 írta...

Remélem , és a lakk jó volt ? ;)