2011. november 9., szerda

Essence YR paletta - akciósan

Sziasztok

Nemsokára végre hozzánk is megérkezik az Essence legújabb trendkiadása a Vampire's Love , mely nagyon szupernek ígérkezik . Néztem róla videókat már, ezeket be is linkelem és akit érdekel lesse meg !

http://www.youtube.com/watch?v=jhEonmxZOpw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eItaFvbHCn4

Érdemes megnézni őket .

Szóval nemsokára itt az új trendkiadás , de volt nekünk egy You Rock nevű is . A Rossmannban még vasárnap észrevettem , hogy a palettát leárazták félárra , így 599 Ft-ért lehet begyűjteni, nekem sem kellett több , másnap már mentem is érte . De érdekes módon csak abban a Rossmannban , a város másik boltjában nem . Sebaj , jól jártam , szóval veszprémiek a plázában még sok volt ! Róla hoztam most egy kis tesztet , értékelést , áttekintést , ha van még valaki rajtam kívül aki nem vásárolta meg teljes áron ezt a terméket .



A csomagolás tetszik , szép . Mint láthatjátok 6 színt rejt magában , valamint egy kétoldalú ecsetet , ami konkrétan semmire sem jó , mert nem veszi fel a festéket . Van benne egy babakék , fehér , világos és sötét barna , lila és egy babarózsaszín . Elég lágy színek ezek , és nem túl pigmentáltak , pontosabban annyira nem, hogy valami vad sötét sminkhez használjuk őket . De aki szereti a nappali sminkekhez a lágy és enyhe színeket , az szeretni fogja .

 Itt vvannak a swatchok , a sorrend ugyanaz mint a palettában . A kék és a sötétbarna a legpigmentáltabb , a világos barna és lila nagyon enyhe , a rózsaszínről nem is szólva . A fehér átlagos .

                                            Ugyanaz picit közelebbről


                            A csodás , és egyben használhatatlan applikátor és ecset , kár érte


                                        A pali hátulján vannak sminkötletek . Nekem csak az a rejtély, hogy pl a 2.-ban olyan színeket mutat amik a palettában benne sincsenek , de amúgy jó .

Nos , összegzésként , én 599 t-ot nem sajnálok érte , jó lesz nappali sminkekhez , de 1199 Ft  az sok érte . Szóval örülök , hogy most csaptam le rá .

Szeretnétek vele készített sminket látni ?

                                                                      Puszi : Hajni  

Nincsenek megjegyzések: