2011. november 10., csütörtök

Göndör haj 5 perc alatt

Sziasztok

Ma egy apró trükköt szeretnék nektek mutatni , mellyel egy sima hajszárítás során göndör hajat készíthettek magatoknak. A dolog pofon egyszerű , mossuk meg tehát a hajunkat, hagyjuk , hogy törölközőszáraz legyen . Fújjunk rá ápolót , majd kicsit szárítsuk meg , főleg a töveket , azt teljesen .

 Ezután jön a trükk . Válasszátok hátul két részre a hajatokat , majd csavarjátok , sodorjátok be így , ahogy a képen látjátok. Ezután fogjázok végig így , és így szárítsátok meg .

 Ha több kisebb sodrással csináljátok , akkor nagyobb volument kap a hajatok , dúsabb és kisebb loknis lesz.


 Tipp : szárítás közben fokozatosan lazítsátok el a sodort részt , így jobban átjárja  hő.


 A végeredmény göndör haj lesz egy sima hajszárításnyi idő alatt.

Kipróbáljátok ? 

Puszi : Hajni


5 megjegyzés:

Ivett írta...

Én ki fogom próbálni! :)

Coco - Chanel írta...

Jó ötlet, köszi, én is kipróbálom majd.

paphu írta...

dejó, köszi, h írtál róla:)

Annie írta...

Szia. Én már kipróbáltam ezt a módszert még régebben de nekem fél óra után sem száradt meg a hajam amikor így betekertem :(
hátközépig érő hajam van, viszonylag dús is, úgyhogy sajnos nálam ez nem vált be.

hajnoca3 írta...

Örülök , hogy kipóbáljátok csajok , írjátok meg majd bevált-e ;)

Annie : próbálkozz szerintem több vékony tinccsel