2011. november 5., szombat

Füstös szemfestés mindössze egy szemceruzával

Sziasztok

Amikor kevés időm van , és nincs időm a szemhéjpúderekkel pepecselni ,de füstös hatású szemfestést szeretnék  akkor egy nagyon egyszerű kis technikával szoktam ezt létrehozni . Nem kell hozzá más , mint egy tetszőleges színű szemceruza és egy ecset , vagy egy fülpiszkáló , bár az ecsettel szerintem szebben meg lehet csinálni .

1. Ebben az ívben húzok egy erőteljes vonalat
, majd a 2. - es számmal jelölt részre is , melyet ilyen ívben szoktam , ahogy bejelöltem a képen . A 3-as szám irányába szépen lassan elkezdem összemosni a vonalakat , míg ilyen füstös hatást nem kapok . Lehetne úgy is , hogy a szemzug irányából pedig egy másik színnel rámegyek és egybemosom a kettőt . 




Amit használtam : Maybelline Expert Eyes szemceruza Starry Green , Essence I Love szempillaspirál , Essence caring lipbalm ajakbalzsam - Loving , Lora 01-es kőpúder 

Nektek vannak villámsminktippeitek ?

Puszi : Hajni

6 megjegyzés:

Renii írta...

ez nagyon jó ötlet. biztos kifogom próbálni. :)

Thündérke írta...

tényleg jó ötlet :)

Coco - Chanel írta...

Jó ötlet, kipróbálom majd :) *Chanel

hajnoca3 írta...

Sziasztok

Örülök , hogy hasznos volt és tetszett ;)

hótündérkirálylány írta...

soha nem tudok igazán szép füstös szemeket varázsolni magamnak. csak szemceruzával még nem próbáltam, ideje kipróbálni :) a tied nagyon szép lett!

hajnoca3 írta...

Nem nehéz , próbáld ki ezt , hidd el , menni fog , és köszönöm , puszi