2011. november 24., csütörtök

Kék és leopárd körmök

Sziasztok

Már másodszorra ilyen a körmöm , mert a leopárdos matrica , ami a kisujjaimon van , annyira jól bírja , hogy azt ki sem cseréltem . Pedig már hajat is mostam vele , de semmi kopás nincs rajta még jelen pillanatban sem a 4. nap után. Egy új lovely kék lakkal kentem ki a többi körmöm , 163 Ft volt , van már egy ilyen zöld is , és annyira megtetszett, hogy szereztem még egy kéket is . Ami érdekes , hogy vetekszik egy essence lakk tartósságával , ugyanis csupán önmagában 3-4 napot kibír , hajmosással együtt , ami nagy szó egy lakknál , mondjuk mindezt érdemes két rétegben megtenni , egyben még átlátszó. Nem is fecsérelem a szót , beszéljenek a képek !



A körömmatrica, két rétegben van rajta egy TCW lakk , ami aranyos , ezért ilyen csillogó . Rátettem a körmömre , körbevágtam amennyire csak tudtam , bár nem volt könnyű , mert nagyon ragadt , majd lereszeltem a felesleget és voálá .


Ez a vakus kép kicsit csal , mert sötétebb a lakk


Ti szeretitek a lovely lakkokat ?

Puszi : Hajni

Nincsenek megjegyzések: