2011. november 11., péntek

OC szájfény , szuperolcs és szuperjó

Sziasztok

Még a hévégén az Aldiban voltunk és láttam , hogy az OC termékei közül pár lakk , szájfény és rúzs ( az is lakkoss üvegben volt , érdekes kiszerelés )  le van árazva 199 Ft-ra , szóval egy szépséges pirosas szájfény jött velem haza . Nem más , mint az OC - 05 - ös , red diamond nevű árnyalata . A név elárulja , hogy ez egy csodás piros szájfény , benne apró csillámokkal.


Így néz ki . Szép kis dobozban kapjuk , ami nekem plusz pont , le van ragasztva , így tuti senki nem mászott bele előttünk a szájfénybe . Belül pedig még egy kis külön műanyag tálcácskán fekszik a kicsike . Hát nem semmi .


Itt van a belső doboz . Még egy kis tipp is van az oldalán . Németül van az egész , a lényege a jól ismert ajakradírozás majd ápolás .Jó ez a szájfény abból a szempontból is , hogy jojobát és shea vajat tartalmaz , így azt ígéri nem szárít , hanem hidratál . Nos jelentem így van . Nem szárította a számat.

 Szín

 Applikátorral

 Amint látható , az aplikátor is felveszi a megfelelő mennyiségű szájfényt . Így nem kell 10x újrakenni mire kész leszünk.


És a swatch . Nem túl hivalkodó szín , de mégis pigmentált .


A számon felvíve pedig így néz ki . szerintem nagyon szép színe van .

Összegzésként elmondanám , hogy alapáron olyan 500 Ft körül vannak ezek az OC termékek , szinte minden , de tényleg , és még annyit is simán megérnek .

Nektek tetszik ?

Hajni  



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

nahát. én amikor a kisképen megláttam a szájfényt, akkor azt hittem h több ezer forintos lehet, mivel tök szép kis dobozba van meg minden, de ennyiért... nagyon megéri :) én nem szeretem a piros szájfényt, mert igazából nem áll jól, de ennek nagyon szép a színe :)

Vivike :) írta...

Gyönyörűűűűűű *.*

Thündérke írta...

annyira szép, és hogy ilyen olcsó? :O hihetetlen:) Nagyon tetszik :)