2011. november 7., hétfő

Kedvenc smink és divatguruim

Sziasztok

Nagyon sok blogot és beauty oldalt szeretek , néhány csatornát is , ezért összegyűjtöttem párat , amiket nagyon szeretek nézni, hátha ti is kedvet kaptok ha még nem ismeritek őket . A leges legnagyobb kedvenceimet teszem be , de rajtuk kívül még rengeteget olvasok és szeretek, szóval a teljesség igénye nélkül írom ezt a bejegyzést .


Youtube guru no1: Macbarbie07

 Forrás : Fb

Abszolút kedvenc . Aranyos , kedvesnek néz ki , közvetlennek , mindig tök jó ötletei vannak , vicces és sokszor frissít . Mindössze 15 éves , most lett 16 egészen pontosan , szóval nagyon fiatal , mégis szeretetreméltó .

Személyes hangvételű blogok :

Két kedvencem van ebben a kategóriában , méghozzá Dóri ( dora strow) és Adri (póniország)

Mindketten nagyon csinosak , nagyon jókedvűek a bejegyzéseik , tetszik a stílusuk és eszméletlen szép képeket csinálnak , ugyanis fotóznak ! Nagyon szeretem olvasni őket .


Dóra

Adri 

Külföldiek közül pedig : Almeidas ( shallowness)

Szintén fotózik , a hangulata a képeinek csodás . Néha vannak hajas és sminkes bejegyzései , hangulatos . 


Ők lennének tehát a legeslegnagyobb kedvenceim . 

Ti kiket szerettek ?

Puszi : Hajni  


4 megjegyzés:

Dia írta...

Almeidat imádom a többieket még nem ismertem:)

dora straw írta...

jajj de aranyos vagy köszönöm szépen :) puszii

adrus írta...

én is köszönöm:))) drága vagy!!! xx

hajnoca3 írta...

Dia , Almeida képei csodásak !

Dóra és Adri , én köszönöm , puszi ;D